“God mat”

Vurdert som nr. 1 128 av 6 464 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 31. august 2021

Spiste her et par ganger, og maten var god. Store porsjoner. Ble litt vred da jeg tipset 15%, noe de lurte på var det hele. På godt norsk litt frekt.

1  Takk, tgrunnfo

Anmeldt 10. juli 2019

Det tok kjempelang tid å få maten. Vi satt oss ned, og det første vi møter er en sur servitør. Vi fikk bare 1 meny, og null forståelse på "det vi ville". Ikke dra hit. Denne typen resturant med denne servicen fortjener ingenting.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ida L
jakubmoravec, Manažer komunikace s hosty på Restaurant U Tyna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2019

We're sorry if any of our staff seemed short with you on your visit, Ida, but please be sure that we are constantly working on ourselves.We would appreciate if you tell us which day you were at our place to help us eleminate these kind of situactions in future. We believe that if you will visit us next time you will be satisfied.

Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Satt oss her for en lunsj etter mange timer med byvandring. Hyggelig å sitte ute og hyggelig betjening. Tok 15 minutter fra vi bestilte til maten ble servert. Spise toast (stor porsjon!) først også en kyllingsalat. Smakte godt, men ikke noe ekstraordinært. Helt innafor.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stinenyjordet
jakubmoravec, Manažer komunikace s hosty på Restaurant U Tyna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2019

Dear guest, thank you for yor review.

Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Hyggelige ansatte! Veldig god service, oppmerksomme og smilende servitører. Vi har ikke prøvd maten men drikken var god!

Takk, almazvm
Jakub M, Manažer komunikace s hosty på Restaurant U Tyna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Dear guest, thank you for your review, we're glad that you were satisfied with us. We are always glad to see you at our restaurant.

Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelig mat. Fantastisk god service. Flott beliggenhet. Honningølet må prøves. Vi satt i bakre del av uteserveringen og la merke til at alle kundene fikk god service og så veldig fornøyde ut. Det var det beste stedet vi spiste i løpet av vår uke i praha. Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Ørjan B
Jakub M, Manažer på Restaurant U Tyna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2017

Dear Ørjan, thank you for your positive review! We're glad that you were satisfied with us. Quality and guest satisfaction is our long-term goal that we are trying to fulfill. Hope see you again in our restaurant.
Best regards

Reisende som så på Restaurant U Tyna, så også på

Har du vært i Restaurant U Tyna? Del dine erfaringer!