“Fantastisk lunch”
Anmeldelse av Pepenero Pizza & Pasta

Pepenero Pizza & Pasta
Vurdert som nr. 116 av 6 207 Restauranter i Praha
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en veldig hyggelig servitør, og fikk rask og god servise. God stemning i lokalet. Rask servering. Nydelig mat, spiste pasta og pizza. Fantastisk

Takk, Basse007

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Gruppe på 25 personer. I underetasjen. Alle bestillte a la carte. Alt ble servert kjapt og til rett person. God mat og topp service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Havar56
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Vi var tre kompiser som trengte litt middag. Fikk se at dette stedet lå i nærheten og stakk snuta innom. En koselig italiensk restaurant med hyggelig betjening.
Alle bestilte forskjellige pizzaer og alle ble fornøyde, som alltid er et godt tegn.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kjetil M
Anmeldt 1. september 2015

Vi ville ha tapas, og fant denne restauranten via Tripadvisor. Det ble en utrolig deilig opplevelse med en fin ramme, hvor personalet spøkte med oss, og hverandre. Utrolig lett og fin stemning. Mat og drikke smakte ypperlig, og servicen var meget bra!

Dato for besøk: august 2015
Takk, 306kaif
Anmeldt 19. oktober 2014

Vi valgte denne restauranten til lunsj forrige helg da vi var i Praha. Vi var en vennegjeng, og det ble bestilt alt fra pizza, pasta, tapas og noen forretter. Alt var vellaget og godt, servitøren vår var proff og veldig hyggelig. Lokalene var fine, lyse og moderne (ingen uteservering) , og helheten gjorde dette til en fin opplevelse.

Dato for besøk: oktober 2014
    • Atmosfære
Takk, LineH79

Reisende som så på Pepenero Pizza & Pasta, så også på

Har du vært i Pepenero Pizza & Pasta? Del dine erfaringer!