“God mat, uhøflige servitører”
Anmeldelse av Pepenero Pizza & Pasta

Pepenero Pizza & Pasta
Vurdert som nr. 98 av 6 535 Restauranter i Praha
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter, Familier med barn, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Maten her smakte veldig godt, og den kom raskt på bordet. Betjeningen her virket som hatet jobben sin skikkelig! Bestilte øl og fikk øl utover hele bordet fordi servitøren bare slang at vi hadde bestilt på bordet.. Litt unødvendig. Men eller fint og greie priser!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, stinebratteng1

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Etter stor søndags brunsj, var vi ute etter en lett og sen aftens. På Pepenegro ble vi mottatt av en usedvanlig hyggelig servitør som sørget for at vi hadde en veldig hyggelig kveld, til tross for at vi bare ville ha pizza, pasta og litt vin. Maten var akkurat som den skal være, og som vi får den på gode pizzeriaer i Italia. Jeg kommer gjerne tilbake for en full italiensk middag senere.

Takk, bergsveing
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av en veldig hyggelig servitør, og fikk rask og god servise. God stemning i lokalet. Rask servering. Nydelig mat, spiste pasta og pizza. Fantastisk

Takk, Basse007
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Gruppe på 25 personer. I underetasjen. Alle bestillte a la carte. Alt ble servert kjapt og til rett person. God mat og topp service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Havar56
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Vi var tre kompiser som trengte litt middag. Fikk se at dette stedet lå i nærheten og stakk snuta innom. En koselig italiensk restaurant med hyggelig betjening.
Alle bestilte forskjellige pizzaer og alle ble fornøyde, som alltid er et godt tegn.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kjetil M

Reisende som så på Pepenero Pizza & Pasta, så også på

Har du vært i Pepenero Pizza & Pasta? Del dine erfaringer!