“Lokal mat♥️”

Mustek Restaurant
Vurdert som nr. 496 av 6 531 Restauranter i Praha
God for: Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Om du elsker å reise rundt å besøke lokale restauranter er dette et must å få med seg i Praha. Vi var her på både lunsj og middag etter å ha vært her i 3 dager å spist på forskjellige plasser. Hyggelige personale som snakket godt engelsk, meget god service og mat. Anbefales av bransjefolk.

Takk, 739karit

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

God mat og god service. Autentisk mat. Fine lokaler. Trivelig betjening.
Absolutt verdt ett besøk hvis du er i praha

Takk, Sightseer735251
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Veldig bra service og god lokal mat. Flinke servitører. Prøv fat med svineknoke og masse kjøtt! God saus og god potetpannekake.

Takk, FrodeZ2
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

På Mustek restaurant er det en ting som gjelder: Grilla gris og øl. Vi valgte grilla griseknoke (1,3kg) for to. Denne servers med pepperrot, rødkål og sylta agurk, samt to typer sennep. Griseknoken kommer servert i stativ på grillspyd.

Restauranten ligger midt i turistområdet, men er flott for det, og pretenderer ikke være noe den ikke er.

Prismessig helt greit, men du betaler ekstra for området.

Perfekt lunsjmat med øl som følge. Betjeningen er hyggelig og maten kommer raskt.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, ArcticKim
Anmeldt 9. desember 2016 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng som spiste mat her. Jeg spiste griseknoke som var en spesialitet på denne restauranten. Det smakte veldig bra og det var så mye mat at jeg ikke klarte å spise opp alt. Veldig fint sted for øl og litt tsjekkisk mat.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, jolleAremark

Har du vært i Mustek Restaurant? Del dine erfaringer!