Ulike måter å oppleve ecotours.cz på
Anmeldt 11. mai 2018 via mobile enheter

Utrolig kunnskapsrik guide, Ivan. Han fortalte om Tsjekkia sin historie og Praha spesielt. I tillegg kunne han svare på alle våre spørsmål om byen og ga oss gode tips. Selve turen ble kjempeartig med e-scooter og var en opplevelse i seg selv.

Takk, Runar B
Anmeldt 27. november 2017 via mobile enheter

Anbefaler denne måten å se by’en på. Profesjonelt, hyggelig og annerledes og veldig flink og kjekk guide - anbefales!!!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Gudrun J
Marselus17, Owner på ecotours.cz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2017

Dear Gudrun,
on behalf of our company I would like to thank you for your nice feedback here on TripAdvisor. I believe it can really help other TripAdvisor users. I also really appreciate you choosed us for the tour.
On behalf of all the team I wish you Merry Christmas and Happy New Year.

Ing. Jan Večeřa CEo

Anmeldt 1. mars 2017 via mobile enheter

Super måte å se og lære om byen på! Vi valgte å ta en rundtur bare timer etter vi ankom byen. Fikk et godt overblikk over Praha og hva vi ville se nærmere de neste dagene! Miron var en bra guide!

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Tina T
Marselus17, Vlastník på ecotours.cz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2017

Dear Tina,

thank you for kind words and also we are happy that you have enjoyed the tour with us. Also I have to take a message from Miron, who also did enjoy the tour with you.

Look forward to meeting you again and wish you a nice day.

CEO
Ing. Jan Večeřa

Anmeldt 15. november 2016

Vi hadde guiden Ivan som var utrolig kunnskapsrik og hyggelig. Vi la opp dagens rute sammen. Hadde bestilt en 2 timers tur og de 2 timene gikk raskt unna. Ivan var veldig god i engelsk og byens historie. Anbefales på det varmeste.
Vi bestilte også pick up service og ble hentet på vårt hotell som avtalt.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, grymk60
Marselus17, Vlastník på ecotours.cz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

Dear Grymk60,

thank you for your kind words on our company and especially on our guide Ivan. I'm glad to see that everything went well with your tour and I hope it made your stay in Prague unforgetable.

Hope to meet you again in future and wish you a nice day.

Ing. Jan Vecera CEO

Anmeldt 20. oktober 2016 via mobile enheter

Bestilte en 90 min tour på forhånd. Ble hentet på hotellet som avtalt og til avtalt tid. Fikk en rask innføring/ opplæring da ingen av oss hadde prøvd segway før. Fikk velge hvilken rute og hvilke severdigheter vi ønsket å se. Veldig glad for at vi valgte en rute langs elven og parken, ikke så mye folk der å ta hensyn til og flott område med flotte utsiktspunkter.

Takk til vår private guide Richard for behagelig tur og god informasjon, veldig hjelpsom og jovial.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, Tasbis47
Marselus17, guide på ecotours.cz, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2016

Hi,

I'm glad that you like the tour and I appreciate very much that you wrote the review.

Tusen takk, Richard