“Må bare oppleves :-)”

Vurdert som nr. 186 av 6 211 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Praha 1 (bysentrum)
Anmeldt 12. desember 2018

Etter søk på Tripadvisor fant jeg dette utrolige stedet. Litt unna der alle turister går, men dette til tross var stedet fullt hele tiden og det sto gjester i kø for å komme inn. Stedet er lite og meget intimt. Maten var velsmakende og drikke det samme. Prisnivået her var i det laver sjiktet her i Praha, men maten og servicen var meget god. Vi valgte dette stedet for lunsj 2 dager. Husk å bestille på forhånd. Dere vil ikke bli skuffet. En stor takk til Tomas for godt stell :-) Vi kommer garantert tilbake igjen.

Takk, Steinar H

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Veldig god og autentisk tsjekkisk restaurant. Serverer klassisk mat fra regionen, med langt høyere kvalitet enn man kan forvente fra dette turistifiserte område av byen. Husk å reservere, her skal man være veldig heldig for å få bord ved å komme uanmeldt! Griseknoken og den hjemmelagde pommes frites anbefales, alt til billig penge.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, matstot
Anmeldt 30. oktober 2017 via mobile enheter

Kjempe koselig liten restaurant med nydelig mat og med priser som får en student til å smile. Eneste negative er at du MÅ bestille bord for her er det populært!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Fred M
Anmeldt 15. oktober 2017

Bodde ca 300 m fra stedet - ypperlig valg. God lokal mat. God vin. For en servitør - han lurte på om jeg trodde vannet var forgiftet ettersom jeg måtte ha vann på flaske! Neste dag besilte jeg "forgiftet "vann på mugge - liker folk med humor. Her kan du nesten spisse veldig godt for nok 40,-. Likte meg her

Dato for besøk: august 2017
2  Takk, evehaugs
Anmeldt 13. oktober 2017 via mobile enheter

Grei mat. Svært dårlig service. Anbefales ikke. Fikk ikke spørsmål om mer drikke. Heller ikke dessert

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, hannesisselv

Reisende som så på U Magistra Kelly, så også på

Har du vært i U Magistra Kelly? Del dine erfaringer!