“Nydelig mat i sjarmerende lokaler”
Anmeldelse av Renomme - STENGT

Renomme
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk, Sentraleuropeisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 17 mars 2015 via mobile enheter

Jeg og min kjære dro hit på bakgrunn av anmeldelser her, i tillegg til at det lå nærme vårt hotell. Vi ble ikke skuffet. Maten var helt faktastisk! Vi delte en perfekt komponert geitost salat med bringebærdressing til forrett. Til hovedrett spiste jeg anden med ingefærsaus, denne asiatinspirerte retten var også helt fantastisk. Min kjære spiste rabbit, tallerknen så noe "brun" ut, men smakene var fantastiske. Vi delte creme brulee til dessert. Man smakte at denne var "hjemmelaget" og den var nydelig. Ganske stor så den passet å dele mellom 2 stk.

Vår kelner var utrolig flink. Ikke for pågående, men skjenket vin og vann når det trengtes. Vi fikk også god anbefaling til en pub og dra på etter måltidet.

Dette stedet er lite og ser ganske anonymt ut fra utsiden - men det er virkelig verdt turen!

Takk, fridafrosk

Anmeldt 12 oktober 2014

Litt anonymt fra utsiden, men veldig hyggelig sted med få bord. Utrolig hyggelig betjening, og fantastisk mat! Selv valgte jeg hjort, og angret absolutt ikke, mens resten av reisefølget var fornøyd med sin kylling og entrecote. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Lars Petter H
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17 september 2014

På vår siste kveld i Praha bestemte vi oss for å dra til denne familiedrevne restauranten ved elva. Vi ble ikke skuffet!!! Servicen er upåklagelig - alle smiler, de spør om alt er ok og de er raske å rydde bordet når du er ferdig med å spise eller å fylle glassene hvis de er halvfulle eller i nærheten av tomme. Maten er nydelig!!! Vi bare måtte ha både forrett, hovedrett og dessert, samt en ekstra karaffel (0,5 L) av den deilige tsjekkiske hvitvinen etter at vi var ferdige med å spise, siden vi var så mette at vi ikke klarte å gå og så fornøyd med service og atmosfære at vi ønsket å bli der litt lenger. Prisene er også supre. Jeg skulle ønske vi hadde funnet dette stedet tidligere enn vår siste kveld, men i det minste vet jeg at vi vil komme tilbake neste gang vi er i Praha! PS! Det er lurt å reservere et bord, ettersom restauranten er ganske liten.

1  Takk, sangfugl
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 11 juni 2014

Har spist her to ganger, En gang med venner og en gang med min mor. Det er en hyggelig liten restaurant med forholdsvis få bord og lite uteområde mot gaten. Ser ut til å være familiedrevet. Det var samme servitør begge gangene jeg var der, og han var meget trivelig og serviceinnstilt.
Det var god mat med forholdsvis store porsjoner og grei pris.

Takk, Ole A
Anmeldt 8 september 2013

Fantastisk hyggelig restaurant, liten og familiedrevet. Liten men utmerket meny, knallgodt kjøkken, og en service som går utenpå det meste. Anbefales.

Takk, Odd S

Reisende som så på Renomme, så også på