Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
Anmeldt 22. oktober 2018

Sjåføren ventet på oss i ankomsthallen. Veldig høflig og hyggelig. Fulgte oss til bilen og tilbød seg å trille koffertene.
Opplevde det samme på returen.
Veldig fornøyd med servicen. I tillegg var prisen lavere enn det hotellet vårt kunne tilby oss.
Kommer garantert til å benytte oss av Prague Airport Transfers om vi reiser til Praha igjen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Lise K
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Enkelt og greit å bestille på nettsiden deres . Bestilte kvelden før både på reisen til og fra Praha . Sjåfør stod klar med skilt på navnet mitt og var vennlig, høflig og proff. Punktlig både ved henting og avreise så dette var veldig greit . Prisen ser man innpå nett når man bestiller og dette gjaldt når vi kom frem . Veldig grei pris også . Rene og pene biler. Absolutt å anbefale !

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, 668hannev
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

En hyggelig sjåfør stod klar da vi kom ut fra bagasjeutleveringen. Kort vei til fin bil. Vannflasker, guidebok og voucher til byvandring. Helt supert å komne seg fra flyplassen til hotellet på denne måten og billig. Vi valgte å benytte tilbudet om byvandring. Og ekstremt kunnskapsrike guide Ross tok oss med på en fire timers vandring rundt i byen. Kunne vært litt lenger lunsjpause, ellers helt supert. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 526hildes
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Ble møtt av sjåfør på flyplassen som overtok bagasjen og fulgte oss til bilen. Bilen var Skoda Superb med god plass. Flink sjåfør som snakket godt engelsk. Billig og kjapt. Anbefales

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, sindreellefsrod
Anmeldt 2. august 2018

Bedre start på ferien vår er ikke mulig. Prague Airport Transfer garanterer en flott opplevelse på Prahaoppholdet. Dyktige og hyggelige sjåfører, gode og behagelige biler, frammøte før avtalt tidspunkt, rask og oversiktlig bestillingsprosedyre og fremfor alt billig!!
Anbefales 100%.

Dato for opplevelse: juli 2018