Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
1924 av 14 278 anmeldelser
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Brukte dette firmaet fra flyplassen til hotellet og på retur.
Hentet og leverte oss til avtalt tid og pris. Utmerket service. Anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 5. november 2018

Denne reisen ble bestilt hjemmefra i ro og mak. Veldig positivt at det var hjemmeside på norsk. Bilen kom som bestilt med en hyggelig sjåfør som snakket bra engelsk. Turen til sentrum gikk kjapt og greit. Var veldig fornøyd med turen, så retur ble bestilt hos sjåføren. Returtaxien kom til rett tid, så vi kom oss greit tilbake til flyplassen.

Takk, astov
Anmeldt 26. oktober 2018

Booket først fra flyplassen og inn til byen, da jeg ikke hadde vært i Praha før. Prague Airport Transfers leverte varene med å stå klar på flyplassen med navneskilt, og jeg betalte summen som var avtalt på nettsiden. Endte med at jeg booket retur ved avreise også, da jeg var fornøyd med både pris og kvalitet. Det var faktisk billigere å benytte Prague Airport Transfers en vanlig taxi ut i fra det jeg fant ut. Men uansett var turen verdt pengene med Prague Airport Transfers.

Takk, Niklois
Anmeldt 22. oktober 2018

Sjåføren ventet på oss i ankomsthallen. Veldig høflig og hyggelig. Fulgte oss til bilen og tilbød seg å trille koffertene.
Opplevde det samme på returen.
Veldig fornøyd med servicen. I tillegg var prisen lavere enn det hotellet vårt kunne tilby oss.
Kommer garantert til å benytte oss av Prague Airport Transfers om vi reiser til Praha igjen.

Takk, Lise K
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Enkelt og greit å bestille på nettsiden deres . Bestilte kvelden før både på reisen til og fra Praha . Sjåfør stod klar med skilt på navnet mitt og var vennlig, høflig og proff. Punktlig både ved henting og avreise så dette var veldig greit . Prisen ser man innpå nett når man bestiller og dette gjaldt når vi kom frem . Veldig grei pris også . Rene og pene biler. Absolutt å anbefale !

1  Takk, 668hannev