Privat avreisetransport til Praha lufthavn

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
Anmeldt 22. november 2018

Som forventet av en slik tjeneste. Sjørene kom som avtalt. Ren og pen bil, god oppførsel i trafikken.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Odyssey456248
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Brukte dette firmaet fra flyplassen til hotellet og på retur.
Hentet og leverte oss til avtalt tid og pris. Utmerket service. Anbefales.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 5. november 2018

Denne reisen ble bestilt hjemmefra i ro og mak. Veldig positivt at det var hjemmeside på norsk. Bilen kom som bestilt med en hyggelig sjåfør som snakket bra engelsk. Turen til sentrum gikk kjapt og greit. Var veldig fornøyd med turen, så retur ble bestilt hos sjåføren. Returtaxien kom til rett tid, så vi kom oss greit tilbake til flyplassen.

Takk, astov
Anmeldt 26. oktober 2018

Booket først fra flyplassen og inn til byen, da jeg ikke hadde vært i Praha før. Prague Airport Transfers leverte varene med å stå klar på flyplassen med navneskilt, og jeg betalte summen som var avtalt på nettsiden. Endte med at jeg booket retur ved avreise også, da jeg var fornøyd med både pris og kvalitet. Det var faktisk billigere å benytte Prague Airport Transfers en vanlig taxi ut i fra det jeg fant ut. Men uansett var turen verdt pengene med Prague Airport Transfers.

Takk, Niklois
Anmeldt 22. oktober 2018

Sjåføren ventet på oss i ankomsthallen. Veldig høflig og hyggelig. Fulgte oss til bilen og tilbød seg å trille koffertene.
Opplevde det samme på returen.
Veldig fornøyd med servicen. I tillegg var prisen lavere enn det hotellet vårt kunne tilby oss.
Kommer garantert til å benytte oss av Prague Airport Transfers om vi reiser til Praha igjen.

Takk, Lise K