Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ble hentet på flyplassen av en service innstilt mann i en flott bil. Ble fraktet trygt til døren meget bra.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, tinatP2060ZE
Anmeldt 28. november 2018

Sjåførene sto klare allerede før vi kom. Pent kledd og pen bil. Vi fikk kart og turistguide i bilen siden vi aldri hadde vært i Praha før. Sjåføren fortalte om mange severdigheter vi senere besøkte. Vi forhåndsbetalte turene på nett og de ventet utenfor hotellet når vi skulle dra igjen. Anbefales på det sterkeste, så slipper dere stress og mas.

1  Takk, Roar Eivindsen ... H
Anmeldt 22. november 2018

Som forventet av en slik tjeneste. Sjørene kom som avtalt. Ren og pen bil, god oppførsel i trafikken.

Takk, Odyssey456248
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Brukte dette firmaet fra flyplassen til hotellet og på retur.
Hentet og leverte oss til avtalt tid og pris. Utmerket service. Anbefales.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 5. november 2018

Denne reisen ble bestilt hjemmefra i ro og mak. Veldig positivt at det var hjemmeside på norsk. Bilen kom som bestilt med en hyggelig sjåfør som snakket bra engelsk. Turen til sentrum gikk kjapt og greit. Var veldig fornøyd med turen, så retur ble bestilt hos sjåføren. Returtaxien kom til rett tid, så vi kom oss greit tilbake til flyplassen.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, astov