Privat avreisetransport til Praha lufthavn

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte bil tur/retur hotell og flyplass. Hyggelige sjåfører som hentet oss til avtalt tid. Selv om vi var 4 jenter( mor og 3 døtre) som hadde kjøpt mye var det plass til all baggasje i bilen uten noe problem. Vi betalte 468 kr for begge turene med 4 personer. Slik at i tillegg til å være presise, hyggelige sjåfører så var dette kjempebillig transport og. Kommer absolutt til å benytte meg av dette tilbudet neste gang jeg besøker Praha.

Takk, EvaE232
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde reservert i tiden før vi dro,og når vi kom dit måtte vi vente en stund før sjåføren kom. Men da kom det en helt vanlig taxi, da de hadde for mange kunder. Vi hadde jo betalt for både drikke og guidet tur, noe vi ikke fikk. En overparfymert taxi med noe aggresiv kjøring var det vi fikk. På hjemreisen derimot var alt som det skulle.

Takk, Tina Kristin A
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ble hentet på flyplassen av en service innstilt mann i en flott bil. Ble fraktet trygt til døren meget bra.

Takk, tinatP2060ZE
Anmeldt 28. november 2018

Sjåførene sto klare allerede før vi kom. Pent kledd og pen bil. Vi fikk kart og turistguide i bilen siden vi aldri hadde vært i Praha før. Sjåføren fortalte om mange severdigheter vi senere besøkte. Vi forhåndsbetalte turene på nett og de ventet utenfor hotellet når vi skulle dra igjen. Anbefales på det sterkeste, så slipper dere stress og mas.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Roar Eivindsen ... H
Anmeldt 22. november 2018

Som forventet av en slik tjeneste. Sjørene kom som avtalt. Ren og pen bil, god oppførsel i trafikken.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Odyssey456248