Privat avreisetransport til Praha lufthavn

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Prague Airport Transfers på
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Du bestiller online fra/til adresse. Blir hentet på flyplassen og der du oppgir du skal returnere fra. Fungerte presist og perfekt. Hyggelige sjåfører.

2  Takk, SveinTheTraveller
Anmeldt 10. desember 2018

For å lette på reisen er dette virkelig en god løsning, bli hentet av egen sjåfør på flyplassen, du kan velge en vei eller som vi valgte tur-retur for henting og bringing. Du legger bare ved flight nummer og klokkeslett, dem følger med ruten om forsinkelser etc. Helt grei pris. Virkelig og anbefale.

Takk, Hege E
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte bil tur/retur hotell og flyplass. Hyggelige sjåfører som hentet oss til avtalt tid. Selv om vi var 4 jenter( mor og 3 døtre) som hadde kjøpt mye var det plass til all baggasje i bilen uten noe problem. Vi betalte 468 kr for begge turene med 4 personer. Slik at i tillegg til å være presise, hyggelige sjåfører så var dette kjempebillig transport og. Kommer absolutt til å benytte meg av dette tilbudet neste gang jeg besøker Praha.

Takk, EvaE232
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Vi hadde reservert i tiden før vi dro,og når vi kom dit måtte vi vente en stund før sjåføren kom. Men da kom det en helt vanlig taxi, da de hadde for mange kunder. Vi hadde jo betalt for både drikke og guidet tur, noe vi ikke fikk. En overparfymert taxi med noe aggresiv kjøring var det vi fikk. På hjemreisen derimot var alt som det skulle.

Takk, Tina Kristin A
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ble hentet på flyplassen av en service innstilt mann i en flott bil. Ble fraktet trygt til døren meget bra.

Takk, tinatP2060ZE