“Flott atmosfære og service”
Anmeldelse av La Republica

La Republica
Vurdert som nr. 465 av 6 536 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 25. november 2018

Etter en mislykka middag på Peters Burger Bar havna vi her. Vi bestilte da litt småretter og masse god drikke til 13 personer. Maten og spesielt servicen var super.

Takk, alfmagneh2017
martinsvancarek, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Thank you for your review we are glad that you liked it here.

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av hotellet vi bodde på. Var der 2 ganger, og siste gang bestilte vi biff, som smakte fortreffelig, med vin/ øl, og en god dessert. For dette betalte vi 3000 tsjekkiske kroner tilsammen for 4 personer, så det er mye god mat i Praha, og rimelig. Det var fin musikk i restauranten, god stemning, og flinke servitører.

Takk, EmmyB566
MARTIN S, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Thank you so much for writing this lovely review for us, we're delighted your enjoyed your time in our restaurant La Republica...

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kom inn døra på restauranten etter kl.2200, men fikk likevel servert varm mat. Pølsene var gode, surkål/sauerkraut var god, hamburgerbrødet var så tørt at det smuldret seg opp og potetpannekakene var så harde at vi ikke klarte å skjære i dem. Øl serveres i 0,4 og 1 liters glass og er kald og god.
Særegent lokale som gir atmosfære. Gjester i alle aldre. Hyggelig betjening som snakker godt engelsk.
Anbefales, særlig hvis du er sent ute for middag.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Magne G
MARTIN S, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2018

Thank you for your review we are glad that you liked it here.

Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Stemningsfylt plass med god mat- fra enkle startere til større middag. 50 sorter øl!
Rask og hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 592annej
MARTIN S, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2017

Thank you for taking the time to review our restaurant, we're so happy you enjoyed it.

Anmeldt 15. desember 2016

Vi stakk innom stedet fordi det begynte å regne. Tenkte vi kunne ta en flaske Bohemia Sekt Brut (som vi har blitt veldig glad i) og eventuelt noe snacks mens vi ventet på at regnet skulle gi seg ( noe det gjorde etter kun noen minutter). Et hyggelig sted med atmosfære.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, arnenk
Jan V, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2016

Thank you for your comment.

Reisende som så på La Republica, så også på

Har du vært i La Republica? Del dine erfaringer!