“God mat og atmosfære.”

La Republica
Vurdert som nr. 502 av 6 440 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Meget god mat til riktig pris. Plasser ute og inne. Meget behagelig betjening Her er det en plass man ønsker å komme tilbake til

Takk, RagnarTrondheim

Anmeldt 14. mars 2019

Typisk turistfelle. Priser over gjennomsnittet. Dårlig mat og elendig service. To nabobord sendte maten ut igjen på kjøkket mens vi var der. Styr unna

Dato for besøk: april 2018
2  Takk, aleksander80
Dominika H, Manažer komunikace på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mars 2019

Jeg er så lei meg for ditt ulykkelige besøk i restauranten vi lover dette vil aldri skje igjen. Takk skal du ha

Anmeldt 18. februar 2019 via mobile enheter

Var innom for ett kjapt ettermiddagsmåltid, ble meget overrasket. Godt utvalg på drikke, god mat og hyggelig personale. Anbefales for alle.

Dato for besøk: februar 2019
1  Takk, SSandum
martinsvancarek, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2019

Takk så mye for å skrive denne vakre anmeldelsen for oss, vi er glade for at du likte tiden din i restauranten La Republica ...

Anmeldt 25. november 2018

Etter en mislykka middag på Peters Burger Bar havna vi her. Vi bestilte da litt småretter og masse god drikke til 13 personer. Maten og spesielt servicen var super.

Takk, alfmagneh2017
martinsvancarek, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Thank you for your review we are glad that you liked it here.

Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt denne restauranten av hotellet vi bodde på. Var der 2 ganger, og siste gang bestilte vi biff, som smakte fortreffelig, med vin/ øl, og en god dessert. For dette betalte vi 3000 tsjekkiske kroner tilsammen for 4 personer, så det er mye god mat i Praha, og rimelig. Det var fin musikk i restauranten, god stemning, og flinke servitører.

Takk, EmmyB566
MARTIN S, Manažer på La Republica, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Thank you so much for writing this lovely review for us, we're delighted your enjoyed your time in our restaurant La Republica...

Reisende som så på La Republica, så også på

Har du vært i La Republica? Del dine erfaringer!