“Grei mat i hyggelig lokale”
Anmeldelse av U Dvou Sester

U Dvou Sester
Vurdert som nr. 680 av 6 403 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 29. november 2017 via mobile enheter

Grei mat servert av hyggelige kelnere i intimt og hyggelig lokale.
«Ok» Angus steak, smakfull og saftig bacon-cheese-burger. Parmesan potetbåter anbefales som tilbehør både til steak og burger.

Dato for besøk: november 2017
Takk, KristineUE

Anmeldt 27. mars 2017 via mobile enheter

Været var strålende, men kelneren var sur og lite imøtekommende. Allikevel ble vi sittende ute å nyte solen, helt til kelneren sølte varm rødvin på min nye lyse jakke og bukse. Han latet først som ingen ting, men da jeg kjente varmen på ryggen og på baken, reiste jeg meg opp og oppdaget flekkene. Han latet fremdeles som ingenting og vi måtte be han komme med klut. Den utrolige uproffe og uhøflige reaksjonen til kelneren og hans kollega gjorde oss veldig sinte og selv om de til slutt spanderte noe å drikke på oss 4, ble dette et stort tap for meg. Lys bukse og jakke blir ikke som før med rødvinflekker
Og kosen i solen, ble den tristeste opplevelsen jeg har hatt på reise

Dato for besøk: mars 2017
Takk, livgrete_yanm
Anmeldt 20. mars 2017

Vi var her å spiste og hadde en fin opplevelse. Maten var god og service upåklagelig. Stedet var innredet i tøff og interessant stil

Dato for besøk: mars 2017
Takk, mortenv65
Anmeldt 4. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var på middag med familie. Gutter på service var flinke og gjorde jobben sin. Maten var på bord om 10 minutter. Smakte godt og ganske mye mat. Det er en små restaurant til ca 30-40 gjester, men betjening er så raskt at nesten alle som kommer får bord. Anbefaler å bestille bord på forhånd.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, MartinsTrei
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi fire spiste lunsj her i dag og det var ypperlig mat. Man ser ut på gaten der mye folk går forbi, det er ikke biltrafikk her så ingen støy forstyrrer. Hyggelig servitør er det og. Men de tar ikke kredittkort her, så man trenger kanskje en løpetur til nærmeste ATM.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, hanKnut

Har du vært i U Dvou Sester? Del dine erfaringer!