Beste av Praha: Byvandring, Båttur og Typisk tsjekkisk lunsj

fra
USD 83,21
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Karlsbroen på
Anmeldt 29. desember 2018

Broen var en vakker opplevelse da jeg var der før jul. Jeg trodde det var mindre turister der på vinteren, men der tok jeg feil. Masse folk ute i gatene som tok bilder, kosa seg og titta på det fine julemarkedet på Gamletorget.

Takk, keiskoejdjdjdkskskka
Anmeldt 16. desember 2018

En utrolig flott bro med mange flotte skulpturer. Denne broen bør man både se på avstand og passere.

2  Takk, LisbethW91
Anmeldt 10. desember 2018

Wow, denne vil ta pusten fra deg. Broen er fra 1700 tallet og er et utrolig vakkert syn, både på dagtid med sine tegnere og selgere ( ikke mange av dem, strenge regler ) om kvelden er den en helt magisk opplevelse i mørket med sine nydelige lyktestolper. Dette er noe som er verdt et besøk både dag og kveld, denne broen vil du huske.

Takk, Hege E
Anmeldt 10. desember 2018

Det var åpning av julemarkedet i Praha. Da vi gikk over broen på dagtid kom vi nesten ikke fram. Flott gammel bro, som er en stor severdighet.

1  Takk, Liv R T
Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Alltid fint å gå over der. Får følelsen av å møte før og nå, øst og vest, stor rikdom og dyp fattigdom. Litt mye folk, ellers topp.

Takk, Expedition370252