Ulike måter å oppleve Karlsbroen på
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi gikk bare over den ene veien grunnet at det var mye mennesker der. Mange fine statuer over hele broen. Fin utsikt over vannet og til begge sider av broen!

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, stinebratteng1
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde oss en koselig tur over broen på kveldstid. Anbefaler å gå her når det er mørkt da det er en helt spesiell stemning.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Nicolay S
Anmeldt 29. desember 2018

Broen var en vakker opplevelse da jeg var der før jul. Jeg trodde det var mindre turister der på vinteren, men der tok jeg feil. Masse folk ute i gatene som tok bilder, kosa seg og titta på det fine julemarkedet på Gamletorget.

Takk, keiskoejdjdjdkskskka
Anmeldt 16. desember 2018

En utrolig flott bro med mange flotte skulpturer. Denne broen bør man både se på avstand og passere.

2  Takk, LisbethW91
Anmeldt 10. desember 2018

Wow, denne vil ta pusten fra deg. Broen er fra 1700 tallet og er et utrolig vakkert syn, både på dagtid med sine tegnere og selgere ( ikke mange av dem, strenge regler ) om kvelden er den en helt magisk opplevelse i mørket med sine nydelige lyktestolper. Dette er noe som er verdt et besøk både dag og kveld, denne broen vil du huske.

Takk, Hege E