Hopp over køen: billett til Praha slott og introduksjonsoversikt

Bestill på forhånd

fra kr 411,71
fra kr 247,03
fra kr 411,71
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Vi stoppa her som ein del av ein guida sykkeltur. Var bare ute, men det er vel verdt eit besøk. Veldig vakkert rett og slett

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Kristin K
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Topp prioritet om du først er i Praha. Mange turister, men ikke i overkant i Oktober. Kirka er fantastisk og verdt det i seg sjøl. Også verdt å ta turen opp kirketårnet. Vi hadde god tid og betalte for Circuit A og følte at det var verdt det.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, JoergenMF
Anmeldt 3. oktober 2018

Et sted man absolutt må besøke når man er i Praha. Mange vakre saler og en veldig interessant historie. Mye turister, så regn god tid.Ikke glem Taliborka tårnet og Golden Lane

Takk, nilsjacobm
Anmeldt 26. september 2018

Stort område med mange ulike bygninger å gå inn i hvis man vil (mot inngangspenger), men også mulighet for å se store deler av området fra utsiden.

Takk, MKHaug
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi gikk opp for å nyte utsikten. Den er veldig fin. Vi tok aldri noe guidet tur e.l. Vil tippe man bør sette av god tid til omvisning da plassen er stor.

Takk, 714simeng