Hege E
Dato for oppholdet: desember 2018
AdriaHtl, ManažerAdria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. des. 2018
Dear Hege,

thank you fo you nice review, we are happy to read such a positive feedback. We look forward to your next visit.
We hope we will be able to make many of our guests as satisfied as you were.
With best wishes and nice winter time,
ADRIA HOTEL PRAGUE
5.3 km fra Adria Hotel Prague
Gratis parkering
Se flere hoteller i Praha
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Første inntrykk var at det lå veldig sentralt. Innkjekkingen var helt grei. Rommet var ikke stort men plass til det du trengte. God stor dobbelt seng. Lite bad med dusj i badekaret. Bra med skap plass og oppheng til klær. Safe på rommet. Fin utsikt til hagen. Støy fritt. Frokosten er i 1 etasje og enkel men grei. Små pannekaker, lapper knall gode og fine krus malt av mennesker med spesdiellebehov med første bokstaven i navnet ditt på. Bar på hotellet ut mot gaten og sitte plasser også ute med matservering. Lå i Vaclava namesti. Gå av stand til stort sett alt. Kommer selv sagt i gjenn. Men er det bare rom for 2 eller kan man få for 3 voksne også ?

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 24bentec
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Dear guest, thank you for your nice feedback, we hope to have a chance to welcome you again.
With best wishes
ADRIA HOTEL PRAGUE

Anmeldt 31. august 2016

Hvis man skal se seg rundt i gamlebyen i Praha ligger dette hotellet helt ypperlig til. Bare noen minutters gange fra Karlsbroen. Rommene var fine, men utrolig dårlig vanntrykk. Vi var heller ikke så begeistret for frokosten, men det er smak og behag.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Ruth L
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2016

Kjære gjest, takk for din vurdering. Vi er glad for at du har bodd hos oss.
Vi håper å ønske deg velkommen snart igjen.

Adria Hotel Prague

Anmeldt 29. februar 2016

Et helt greit og bra hotell for grupper. Sentralt beliggende nederst på Vaclav-plassen - Vaclavske namesti. Beliggenheten er egentlig det beste ved hotellet, midt i smørøyet. Men det er enkelt, rent og pent. Og slett ikke dyrt.

Dato for oppholdet: mars 2015
Takk, OsloTrondV
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2016

Kjære gjest, takk for din vurdering. Vi er glade for at du var fornøyd i Adria Hotel Prague. Det er bra, finner du vår beliggenhet, priser, renhet stor. Vi håper vi vil komme neste gang høyere rating. Vi håper å ønske deg velkommen igjen,

med beste ønsker,
Adria Hotel Prague

Anmeldt 17. desember 2015

Dato for oppholdet: desember 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2015

Anmeldt 7. desember 2015

Hotel Adria ligger midt i hovedgaten og noen skritt fra gamlebyen. Vltava og Borgen er en liten spasertur unna.
Hotellet er nydelig oppusset og har en spektakulær restaurant i en stalaktitt-grotte under bygningen. Sengene er gode og brede, og det er gledelig mye plass i skapene. På badet er det også mye plass til toalettsaker, og noe så sjeldent som godt lys for å stelle seg.

Romtips: Rommene som vender mot bakgården er stillere
Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, Svanhild K
AdriaHtl, Manažer på Adria Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2015

Kjære gjest,

Takk for at du valgte hotellet vårt for ditt opphold i Praha, vil vi være glad for å ønske deg velkommen snart igjen,

Med vennlig hilsen