fluanel
    kr 2 951
1.1 km fra Jalta Boutique Hotel
Se flere hoteller i Praha
Anmeldt 11. mars 2017

Hotellet har fin standard, flott restaurant og ligger minutter fra de store severdigheter uten at du føler at du er midt i turiststrømmen. Meget hyggelig og serviceorientert personale. Gode senger og greie rom som gir deg det du egentlig trenger.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Svein R
Anmeldt 24. april 2016

Hotellet har en fantastisk beliggenhet med mange gode butikker i nærheten. Det er gangavstand til det meste man kan ønske seg av butikker og restauranter.

De ansatte er flinke i engelsk og er svært service innstilt.

Vi fikk uheldigvis et problem med rommet vårt første kvelden, og ga beskjed til resepsjonen. De ansatte tok tak i problemet og oppgraderte rommet og ga oss en flaske champagne for å beklage. Internettet var bra på rommet, noe som var bra da vi måtte jobbe noe under reisen. Frokosten var også veldig god!

Jeg vil på det varmeste anbefale dette hotellet, og hvis vi reiser tilbake til Praha så skal vi definitivt bo her igjen! All ære til de flinke ansatte på hotellet!

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, ingridd797
Jalta_Hotel, Generální ředitel på Jalta Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2016

Dear Ingdrid,

Thank you for your wonderful 5-star review and for your recommendation.
We are pleased you enjoyed your stay with us and we will be looking forward to welcoming you again.

Kind regards,

Anmeldt 9. november 2015 via mobile enheter

Bodde her 3 netter og må si meg veldig fornøyd med hotellet.

Første som møter når kommer inn er at man blir tilbudt et glass cava noe som er en fin detalje som etter min mening gir et eksklusivt inntrykk.

Høflig og service vennlig betjening.

Fikk et problem med vårt rom, og ga beskjed til resepsjonen som tok tak i problemet og oppgraderte rommet og ga oss en flaske champagne for å beklage, noe som gjorde at vi følte oss virkelig ivaretatt som gjester.

Beliggenheten til hotellet er prefekt med gå avstand til alt man måtte ønske.

Vil virkelig anbefale dette hotellet, og vil bo her ved mitt neste besøk til Praha

Dato for oppholdet: november 2015
1  Takk, mjo1001
Jalta_GM, Generální ředitel på Jalta Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. november 2015

Dear mjo1001,

It is our pleasure to receive feedbacks like this one.
At the Jalta Boutique Hotel we strive on providing excellent customer service and creating a rewarding experience for all our guests. We are very happy to hear we have achieved this for your stay.

Please do let us know of your next visit so I can personally welcome you back.

Kind Regards

Anmeldt 25. februar 2014 via mobile enheter

Et godt tradisjonsrikt hotel mitt i blikken i sentrum av Praha. Fine senger utmerket frokost helpfull personal. Litt utgått inngangsdør og dørene til romene kunne være litt bedre dempet. Kl. 03.00 kan det være litt av det gode når noen kommer hjem.

Dato for oppholdet: februar 2014
Takk, Vladimir V
Jalta_GM, General Manager på Jalta Boutique Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2014

Dear Vladimir V,

Thank you for choosing the Jalta Hotel. We are happy that you enjoyed your stay with us, even though it was a bit noisy. We will be happy to welcome you back in the future.

Kind regards,

Anmeldt 9. august 2012

Bra hotell med ikkje akkurat 5 stjernes.Store rom med god plass.Dårlig trådløsnettverk. Bra beliggenhet. litt kjedelig frokost. Ikkje så bra restaurant,så vi spise middagen andre plasser,men alt i alt bra service. kommer nok til å ligge på dette hotellet igjen neste gang vi reiser til Praha.

Romtips: fint med altan ut mot sentrum. høyrte ikkje så mye støyen. 4 etasje låg vi.
Dato for oppholdet: juli 2012
Takk, Annka79