Ulike måter å oppleve Staromestske namesti på
Anmeldt 16. januar 2019

En firedagers tur til Praha ga meg stor lyst til å komme tilbake til denne fantastiske byen, som er en by med historisk storhet, masse ulik kultur og ikke minst god, gammel arkitektur.

Takk, ThorK57
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Var her for å oppleve det mye omtalte julemarkedet som låg i verdensklasse. Og alt eg kan si er WOOW!! Det var så vakkert og ble nesten litt småforelska av julestemningen her. Er så til å anbefale til alle som vurdere å ta turen her i desember måned.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, lindamari007
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Ualminnelig vakkert torg med flotte velholdte men gamle bygninger. Mange tilbud om mat & drikke etc. Yrende folkeliv med underholdning av ymse slag. Ligger like ved Karlsbroen og må absolutt besøkes.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk atmosfære og alltid like hyggelig å vandre rundt i gamlebyen. Anbefales på det varmeste :)

Takk, 251wenckeh
Anmeldt 26. september 2018

Stor plass midt i gamlebyen med mange flotte bygninger å se på, inkludert det gamle rådhuset med den astronomiske klokka. Turistinformasjon i rådhusbygningen. Mange spisesteder og barer og yrende folkeliv store deler av døgnet.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, MKHaug