“Kjempe service og fint hotell”
Anmeldelse av Maximilian Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Maximilian Hotel
Nr. 26 av 648 hoteller i Praha
Anmeldt 5 mars 2017 via mobile enheter

Var på hotellet i 5 dager og var kjempe fornøyd. Frokosten var topp, med veldig blide og service minded ansatte. Med en gang vi var inne på rommet ringte de fra resepsjonen og spurte om alt var bra.

Opphold: mars 2017, reiste som et par
Takk, Marie Christin U
Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Maximilian Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 7 desember 2016

Flott weekend i Praha. Hotellet har prima beliggenhet, god standard og hyggelig betjening. Vi fikk god service med blant annet transport til flyplassen med hotellets bil. Høy standard på rommet, både selve rommet og badet.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Hallstein H
MaximilianHotel, Receptionist på Maximilian Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 desember 2016

Dear Hallstein,

I'm sorry I'm replying in English, I hope the translation works well.

Thank you for taking time to review us. I'm happy to hear you had a great weekend stay with us and that you enjoyed our airport transfer service.

We hope to invite you next time you're in Prague.

From the Maximilian team, have a pleasant Christmas and New Year!

John Russell

Anmeldt 19 november 2016 via mobile enheter

Et hotell med moderne preg som ligger fantastisk plassert i gamlebyen. Bare 4-5 min spasertur fra Old town square, og 5-10 min unna de største shoppingsentrene og shoppinggatene. Det er også bra uteliv like rundt hjørnet, for de som er interessert i det. Selv om hotellet er sentralt ble vi ikke plaget med bråk på nattestid.
Rommet var stort, med helt ok standard. Lokalene forøvrig i moderne og minimalistisk stil.
Frokosten var kanskje det beste med hele hotellet. Bra utvalg i buffeten med bra kvalitetsmat. I tillegg kunne du bestille nylaget mat fra meny, uten ekstra kostnad.
Hotellet kan absolutt anbefales, men kanskje ikke til barnefamilier.

Opphold: november 2016, reiste som et par
Takk, Heidi Beate L
Anmeldt 19 oktober 2016

Det var kjempebra service med hjelpsom personal. Bra beliggenhet. Sentralt , allmed både kjøpesenter ,torget og andre flotte severdigheter i denne fantastisk flotte by.Gode senger og godt rom med kaffimaskin.

• Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Evy67
Anmeldt 9 september 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger i gangavstand fra de fleste attraksjoner og med mange restauranter i nærheten. Grei romstørrelse og godt utvalg til frokosten. Finnes også spa ved hotellet, dette benyttet vi oss ikke av. Bor der gjerne igjen!

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Annesst
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Praha hotellene
Design Hotel Josef Prague
Nr. 30 av 648 i Praha
1 143 anmeldelser
Design Hotel Jewel Prague
Vis priser

Har du vært i Maximilian Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Maximilian Hotel

Adresse: Hastalska 14, Praha 110 00, Tsjekkia
Telefonnummer:
Beliggenhet: Tsjekkia > Böhmen > Praha > Staré Město (gamlebyen) , Praha 1
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.5 spahotell i Praha
Nr.11 forretningshotell i Praha
Nr.17 romantisk hotell i Praha
Nr.18 familiehotell i Praha
Nr.24 luksushotell i Praha
Prisnivå: kr 957 - kr 2 806 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Maximilian Hotel 4*
Antall rom: 71
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Maximilian Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Prague Maximilian Hotel
Maximilian Prague

Er dette din oppføring på TripAdvisor?