TripadvisorUSD 73
Anmeldt 15. november 2017 via mobile enheter

Et 800 år gammelt hotell. Flotte rom med gode fasiliteter. Frokost inkludert og et spa senter/ treningsrom i kjelleren. Men det beste med hele oppholdet må være betjeningen. Så smilende og hyggelige mennesker skal du lete lenge etter. Beliggenheten og opplevelsen var stor. Må anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Botak71
Klara V, Manager på Hotel Meteor Plaza Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2017

Dear Sirs,

Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.

Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at +420-224 192 555.

Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.

Sincerely,

Veronika Stránská
Reservation Manager
Best Western Plus Hotel Meteor Plaza

Anmeldt 7. januar 2017

Hotellet fremstår som litt gammeldags, men har god atmosfære. Rommene er helt greie, fin størrelse, og badet er også helt OK. Pluss for gode senger. Beliggenheten er avgjørende for å velge dette hotellet. Kort veg til alt, både gamlebyen og det mer moderne Praha. Frokosten ble servert i en koselig spisesal, og maten var veldig bra, stort utvalg. Rommet vi hadde, vendte ut mot bakgården, og vi hørte ingen støy.

Romtips: Rom mot bakgården.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Inger-Lise M
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Lå på dette hotellet for andre gang. Var veldig fornøyd med første besøk.
Denne gangen fikk vi et rom der minibar kjøleskapet ikke fungerte. Sa fra om dette umiddelbart, og fikk beskjed om at det skulle teknikker fikse dagen etter.
Da teknikeren hadde vært innom fikk vi beskjed om at det ikke var noe galt. Selv om kjøleskapet helt tydelig ikke virket. Ingen beklagelse eller tilbud om å bytte rom.

Kommer ikke tilbake hit en tredje gang.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Morten B
Lenka V, Manager på Hotel Meteor Plaza Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. september 2016

Dear Mr. Morten B.,

thank you for your feedback. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations.

I also was in the room to check the minibar (it is not a fridge) and you are right that it doesn't cool so much as the old minibar that you have during your last stay. All of these new minibars cool like this one so there really wasn't problem in it. Unfortunately we were fully booked so we were not able to move you to some room with the old minibar.
As I know reception offered you to use ice from our Lobby bar free of charge.

I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Have a nice day. Best regards, Lenka Valachová, Resident Manager

Anmeldt 7. juni 2016

Vi var en gjeng på 6 stk som bodde på to trippel rom. Dobbeltseng + enkel. Dobbelsengen var veldig myk, mens enkeltsengen var stein hard. Frokosten var veldig bra og variert. God service.
Bor her gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, rolfkristiant
Anmeldt 3. juni 2016

Dato for oppholdet: mai 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Lenka V, Manager på Hotel Meteor Plaza Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2016