Lisbeth W
Mallorca, Spania
Anmeldelse av Hotel Hoffmeister
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. des. 2018
Dato for oppholdet: desember 2018
Romtips: De lux- rom var fantastisk. God valutafor det lille ekstra.
5,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Jarka K, Manažer komunikaceHotel Hoffmeister, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. jan. 2019
Dear guest,
thank you for taking time to share your feedback with us. We are happy that you liked staying with us and enjoyed our breakfast as well as the hotel location. We do hope to have the opportunity to serve you again in the future.
Team of hotel Hoffmeister & Spa

Kjære gjest,
takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din med oss. Vi er glade for at du likte å bo hos oss og likte frokosten vår samt hotellets beliggenhet. Vi håper å få muligheten til å betjene deg igjen i fremtiden.
Team av hotellet Hoffmeister & Spa
    kr 1 301
2.9 km fra Hotel Hoffmeister
Se flere hoteller i Praha
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Vi bodde tre dager her og koste oss i en flott by. Hadde et fint rom med flott bad. Ok service, men ble skuffet over frokosten det det manglet en del. Flere fat var tomme uten at noe ble gjort. Litt usentralt beliggenhet.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, torem293
Anmeldt 14. desember 2017

Flott hotell som ligger litt i kanten av byen men kun en bakke opp til slottet. Trikken stopper bare ca 200 m unna. Bra frokost og et lite glass vin til velkomst. Brukte ikke Spasenteret men så bra ut. Ved booking av hotell direkte er spa inkl. Store fine rom og koselig ute hage. Kun 10 min å gå til torvet i byen.

Romtips: Rom er best vekk i fra gaten.
Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, Steinar820
Anmeldt 16. juli 2017

Gode senger, nydelig frokost, trivelig personale, fortreffelige middagsretter, nært til trikk, metro og sentrum. Ta en tur i sidegatene før du kommer til metroen, mye fint å se, små og koslige cafeer, prøv gjerne pannekaker med krem og is :) små butikker hvor du kan finne de mest utrolige ting. Flott med flytransport. Mulighet til å vaske klær på hotellet. Godt hotell til en billig penge til å være så sentralt.

Romtips: er du røyker, så velg rom med terrasse, noe trikkestøy om du sover lett
Dato for oppholdet: juli 2017
4  Takk, tone0489
Anmeldt 7. desember 2016

Hotel Hoffmeister og spa anbefales. Hyggelige og oppmerksomme ansatte, et flott spa og store gode rom. Middag i hotellets restaurant anbefales. Hotellet ligger bare 20 minutters spasertur fra sentrum.

Dato for oppholdet: desember 2016
1  Takk, Perik1957
Anmeldt 17. desember 2015

Vi bodde på hotellet i 3 døgn. Sengene var gode og rommet var stort. Personale var svært vennlige og behjelpelige. Det eneste som trakk ned var dusjen. Den var det dårlig trykk i, men det er mulig vi var uheldig. Frokosten var veldig bra! Der var det egen kokk som laget omelett etter ditt ønske.

Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, Henrik R