2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Vio.com
Official HotelUSD 243
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Svært bra hotell, med serviceinnstilt besetning. Frokosten har vært svært bra. Flotte rom. Anbefales!!! Gjennomført bra helt fra resepsjon til restaurant og bar. Vi benyttet også et konferanse rom som hadde alle nødvendige fasiliteter.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, mortenh587
Michal C, General Manager på Almanac X Prague Alcron Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2018

Dear Morten H,

thank you so much for taking the time to write this review and choosing the Radisson Blu Alcron Hotel for your stay. Also, thank you for all the compliments, I can really see that you enjoyed your stay. I will send your compliments to our team and I hope you will give us an opportunity of welcoming you back soon.

Best regards,

Anmeldt 23. januar 2018 via mobile enheter

Supert hotell få meter fra hovedgaten og metro. Hyggelig personale og veldig god frokost. Restaurant Alcron anbefales! Hotellet har en av de bedre hotellbarene jeg har besøkt. Alt du ønsker i området rundt hotellet.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, kennethn708
Michal C, General Manager på Almanac X Prague Alcron Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2018

Dear Kenneth N,
Thank you for your nice review, I am so pleased to hear that you enjoy visiting the hotel and will share your kind comments with the team, they will be delighted. We look forward to welcoming you back to Radisson Blu Alcron Hotel very soon.
Kind regards,

Anmeldt 22. desember 2017

Hotellet ligger ypperlig til, helt i sentrum og ca. 300 meter til metroen. Hovedgaten ca 100 meter. Hotellet er stille og elegant, rommene store og badet er stort. Meget hyggelig betjening som gjør alt for at du skal trives. Kan trygt anbefales for de som skal til Praha.
Rengjøring og service helt på topp.

Romtips: Alle rom er godt isolert. Det er ikke hovedgate forbi hotellet
Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Jan-Erik S
Michal C, General Manager på Almanac X Prague Alcron Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. desember 2017

Dear janerik_12,

On behalf of all of us at the Radisson Blu Alcron Hotel I would like to thank you for staying with us and for your kind words. We do hope that we have an opportunity to serve you again one day.

Anmeldt 5. desember 2017

Fantastisk god service av alle de ansatte jeg hadde kontakt med. Veldig god frokost og baren på hotellet er en av de beste hotellbarene jeg har besøkt.
Jeg kommer gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, sverree2015
Michal C, General Manager på Almanac X Prague Alcron Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2017

Dear Sverre E,

thank you for the time taken to post your review on Tripadvisor. All the team of Radisson Blu Alcron Hotel is truly grateful for such a positive comments. We are also happy that you enjoyed your stay with us in the fullest and please do come and see us again, we hope to welcome you back in Radisson Blu Alcron Hotel soon!

Kindest regards,

Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, fine rom som vanlig på Radisson. Serviceinnstilt personale. Alle gjør sitt ytterste for å imøtekomme våre behov. Som for de fleste hoteller blir frokosten dyr for oss som spiser lite, men det var en tiltalende frokost som imøtekommer de fleste ønsker. Meget hyggelig personale som gjør sitt ytterste for at vi skal trives.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, ottakarl
Michal C, General Manager på Almanac X Prague Alcron Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2017

Dear Sir/Madam,

On behalf of all of us here at the hotel we thank you for such positive feedback on the hotel. We greatly appreciate your kind words and look forward to serving you again one day.

Best wishes,