Praha slotttur tur inkludert inngangsbilletter

Bestill på forhånd
fra
USD 38,80
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve St. Vitus Katedral på
Anmeldt 26. september 2018

Stor kirke med mektig arkitektur og flotte glassmalerier. Alle kan gå inn i kirken, men du trenger billett for å få gå helt frem til alteret.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, MKHaug
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Ubeskrivelig vakkert.
Mye folk da vi var i august. Husk kontanter og flaske med vann. Gode sko og god tid !!!

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, LoneSmevik
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Får du moglegheit til å gå opp i St. Vitus katedralen måååå du gjere det! For ein utsikt og for eit bygg. Me vart verande på toppen i over ein halv time for å sjå. Det tek nokre minutt å komme seg opp, og det kan bli litt klaustrofobisk for oss som reagera på det. Heldigvis kjem ein først ut i eit større rom der ein ser klokkekonstruksjonen. Så kan ein gå ut og rundt tårnet. Ein ser 360grader rundt.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, maritae458
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Et utrolig byggverk, de som har bygd/designet dette hadde hode for detaljer! Ligger og troner med utsikt mot byen. Verd et besøk.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Heidi300
Anmeldt 25. mai 2018

Katedralen var desverre steng den dagen vi var der, men det var åpent opp til det ene tårnet. Pris pr. person var 150 koruna (ca. 60 NOK). Ingen høy pris med tanke på at dette flotte bygget trenger kontinuerlig vedlikehold. Det er ikke billig.
Tilbake til temaet. Har du klaustrofobi, er ikke trappa opp til tårnet noe å anbefale. Men de som kommer opp, får en flott utsikt over Praha. Så det er bare å ta med kamera eller mobil og knipse bilder.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, KJELLAV