Anmeldt 20. juni 2018

Fantastisk hotell, stor flott lobby med bar og resturant. Nydelig frokostbuffet. Vi bestilte familie suite og finn et digert rom med ekstra senger som var nydelige å sove i med gode madrasser. Hotellet ligger litt utenfor byen men Metroen ligger rett bak hotellet og tar deg til de fleste steder på få minutter.

Dato for oppholdet: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Stine C
Ana S, Manažer komunikace s hosty på Don Giovanni Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Kjære kunde,
tusen takk for din varme tilbakemelding, vi setter pris på det så mye.
Også, en stor takk for at du valgte Don Giovanni Hotel Praha.
Vi er glade for at ditt opphold i Don Giovanni Hotel bare tok med seg de beste minner.
Vi tror at din mening vil hjelpe andre reisende i deres beslutningsprosesser når du planlegger en tur til Praha for velvære, SPA, skjønnhetsbehandlinger eller bare for å nyte den flotte utsikten over Praha fra terrassen.
Vi håper å få en ny mulighet til å ønske deg velkommen til Don Giovanni Hotel Prague.
Ser frem til å se deg tilbake.
Med vennlig hilsen

Anmeldt 9. januar 2018

Første tur til vakre Praha og til dette flotte hotellet litt utenfor sentrum,- men alikevel veldig sentralt med metroen rett bak hotellet.
Fint og rent rom,- hjelpsom betjening og god variert frokost.

Tok også peeling-massasje i hotellets spa avdeling og det var definitivt en av de beste behandlingene jeg har vært på. Anbefales på det varmeste.

Kommer svært gjerne tilbake hit!;)

Dato for oppholdet: desember 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Idun Linnea J
Ana S, Manažer på Don Giovanni Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2018

Dear customer,
thank you so much for your warm feedback, we appreciate it so much.
Also, a big thank you for choosing Don Giovanni Hotel Prague.
We are glad your stay in Don Giovanni Hotel brought only the best memories.
We believe your opinion will help other travellers in their decision-making when planning a trip to Prague. We hope to have another opportunity to welcome you back to the Don Giovanni Hotel Prague.
Looking forward to seeing you back.

Anmeldt 17. juli 2017

Vi ankom hotellet med bil og da var det prakisk at hotellet har en stor garasje. Rommene var fine og forkosten var bra, men med mye folk. Diverse kollektivmidler er like utenfor hotellet og tar deg ned til sentrum. Jeg anbefaler alle og ikke kjøre for mye i Praha, trafikken går fort og er en smule aggresiv. Baren ende i hotellet er også bra og de tar en utfording på strak arm da jeg bestilte den ene coctailen etter den andre som ikke stod på listen.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Karl Olav V
Ana S, Manažer på Don Giovanni Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Dear customer,
thank you so much for your warm feedback, we appreciate it so much.
Also, a big thank you for choosing Don Giovanni Hotel Prague.
We are glad your stay in Don Giovanni Hotel brought only the best memories.
Looking forward to seeing you back.

Anmeldt 23. mai 2017

Hotellet var kjempefint, rolig omgjivelse. Flott service. God frokost. Litt utenfor gamlebyen, gjorde ingenting. Det var kjøpesenter å gå til i nærheten, som heiter Flora,.Var på torget og såg alle bodene. For alle sko interesserte, så er det ein skobutikk som har 5 etasjer, sko,vesker, dame,herrer og barn. BATE. Vi var heldige med været,kunne sitte ute i sola.

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, inger s
Ana S, Manažer på Don Giovanni Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. mai 2017

Dear inger s,
thank you so much for a pleasant feedback about hotel Don Giovanni Prague.
We are glad you did enjoy our thematic hotel and had a great time.
Thank you for choosing us.
Looking forward to welcoming you back.

Anmeldt 21. september 2016

Dato for oppholdet: september 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
Eva S, Manažer komunikace s hosty på Don Giovanni Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2016