8 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 128
TripadvisorUSD 128
Trip.comUSD 149
Anmeldt 8. juli 2018

Vi bodde 3 netter på dette koselige hotellet i juni 2018. Et koselig hotell, rett under tårnet på Karlsbroen. Beliggenheten er perfekt, ved inngangen til gamlebyen og med restauranter og barer i umiddelbar nærhet. Det er allikevel rolig på kveldene.
Vi bodde i annekset og rommet var stort og rent. Personalet i resepsjonen var veldig hjelpsomme. Vi hadde bestilt transport fra togstasjonen og transport til flyplassen, gjennom hotellet, og det fungerte helt utmerket! Personalet i resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme. Frokosten hadde et godt utvalg. Vi fikk tilbud om frokostpakke , da vi hadde tidlig avreise. Det eneste minuset var en veldig bråkete aircondition.
Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, AnitaMerethe
Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Vi bodde et par netter på dette fantastiske hotellet. Det var rent, store rom og sentralt. Personalet var enestående på service og det var ikke en ting de ikke kunne hjelpe oss med. Anbefaler dette hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, ToVener
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Profesjonelle, blide og hyggelig betjening både i resepsjonen og i restaurant. Vi ble mottatt av en ung mann som gav oss gode tips om området. Rommene var store og trivelig, rent og pent. Hver dag stod det en hyggelig hilsen på bordet etter rengjøring. Frokosten var en drøm, fersk bakverk, frukt, hjemmelagd smoothie , egg etc
Restauranten var meget lun og koselig. Vi spiste middag her en kveld og maten skuffet heller ikke!
Hotellet har en hyggelig liten takterrasse . Her var det koselig å sitte ned en prosecco .
Takk for et herlig opphold på Hotel Pod Vezi!
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, livgrete_yanm
Anmeldt 9. oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell lokalisert like ved Karlsbroen. Hotellet har store flotte rom, standarden er veldig bra og servicen er topp.

Vi dro med både store og små og følte oss ivaretatt alle som en.

Vil helt klart anbefale dette hotellet!

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Ailin V
Anmeldt 8. november 2015 via mobile enheter

Vi bodde her en langweekend i det nye annekset. Bra kvalitet, med unntak av at det var utrolig lytt på rommet. Du hører alt du vil og ikke vil høre fra rommet ved siden av.
Ellers så er det topp service og betjeningen er hyggelig. Bra beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, tomvidarl