Gratis avbestilling frem til 05.08.21
Gratis avbestilling frem til 03.08.21
eDreamsUSD 127
getaroom.comUSD 124
Anmeldt 5. august 2018

Sjarmerende, ærverdig hotell som fortsatt bruker portier! Har perfekt beliggenhet for å rekke sentrale severdigheter til fots. Rent og trivelig. Rom med stort bad og god dusj. Air condition på rom som var svært god å ha når det var 30-35 grader ute på dagen. God frokost. Kan anbefales. Det som trekker litt ned er trangt rom, komfort på senger og tilkomst med bil. Hotell ligger i ende ved gågate/torg og vei forbi hotellet er trang og svært trafikkert. Pluss her er at portier tilbød seg å bære all bagasje inn. Parkering er noen kvartaler unna i offentlig garasje. Betalte 1980 Koruna for ca 2,5 døgn (ca 740 kr). Hotell hadde noen få plasser i garasjen med disse må reserveres tidlig hvis en skal ha sjanse til å få plass.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eivind A
Anmeldt 8. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig hotell. Veldig sentralt. Vi kunne gå til alt vi hadde behov for. Frokostsal i underetasje. Ingen vinduer der. God frokost. Rommet var bra og badet romslig. og funksjonelt. Restaurant i 1. etg. Vi tok bare en øl der. Ingen god service der da vi kom ganske sent.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, groh731
RottHotel, Generální ředitel på Hotel Rott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2017

Dear guests, thank you very much for your kind words about our hotel!

We are looking forward to you future visit and wish you all the best.

Jana Budinská

Anmeldt 20. september 2017

Beliggenhet: Førsteklasses, ca 60 m fra det astronomiske uret.
Service: Virkelig flott service, vi fikk en liten oppmerksomhet to av dagene, sjokolade og frukt, veldig uventet, men veldig hyggelig! Frokosten er meget bra, med gratis Champagne om man vil!?! Rommet var bra, AC, og veldig bra støyisolert fra torget utenfor (Male strana). Meget behjelpelig betjening. Kommer så absolutt tilbake!!

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Nojak
RottHotel, Generální ředitel på Hotel Rott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2017

Dear guests,

thank you very much for your great review and we are looking forward to meeting you soon again!

With regards,

Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt til, rett ved torget i gamlebyen. Rommene er ganske fine, til tsjekkisk standard å være. Badet var finere enn forventet. Sengene litt harde, men greie nok. Frokost var så som så. Lobbyen var ikke noen plass man ønsker å tilbringe mye tid. Et helt greit hotell, men stiv pris.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, johnhag
RottHotel, Generální ředitel på Hotel Rott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2017

Dear guests,

thank you very much for your nice review!

With regards from sunny Prague,

Anmeldt 18. oktober 2016

Super beliggenhet. 2 min fra klokken på torget , litt dårlig ventilasjon på hotellet rommene. . Frokosten akseptabel, hard rock cafe som nærmeste nabo
Gode senger, fin service. Mener dette hotellet er gammelt, plassert på en historisk plass.
Absolutt å andbefale om du ønsker nærhet til torget i gamlebyen

Romtips: Be om rom mot bakgård, litt støy da du må ha vindu åpent, dårlig ventilasjon
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, Mette N
RottHotel, Generální ředitel på Hotel Rott, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2016

Dear Mette N,

thank you very much for your review although not in your mother tongue.
We hope to see you here soon again!