TripAdvisor

Vurdert som nr. 343 av 6 581 Restauranter i Praha
Kjøkken: Kafé, Pub
God for: Lokalt kjøkken, Barscene
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Ca. 10 øl på tap. Massevis på flaske. De har en rimelig smaksplanke. Nok. 140,- for 1 pint, 6 glass. Imponerende nok kan man velge både det som er på tap og det de har på flaske for smaking. De åpner alle flasker som ikke er «spesialøl» og de som er 0,75.
Ølelskere, kom dere hit

Dato for besøk: september 2019
Takk, tomsavini

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god øl. Bestilte smaksmeny, hvor kelneren sarte sammen en smaksmeny etter hva jeg fortalte jeg likte. Det var helt innertier Anbefales virkelig

1  Takk, IngerLise84
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av øl. Maten vi bestilte ved siden av var veldig god. Serviceinnstilt og hyggelig personale.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, christinachristians1
Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Fantastisk utvalg av øl fra mange tsjekkiske bryggerier. Hyggelig og hjelpsomt personell. En hyggelig plass å ta en øl

Dato for besøk: februar 2018
Takk, oddkristian
Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Veldig koselig sted med mye forskjellig øl, veldig bra. Rimelige priser , anbefales. Ligger i en rolig bakgate

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Tina S

Reisende som så på U Kunstatu - Craft beer in Old Town, så også på

Har du vært i U Kunstatu - Craft beer in Old Town? Del dine erfaringer!