“Fantastisk mat”
Anmeldelse av Indian By Nature I

Indian By Nature I
Vurdert som nr. 4 av 6 529 Restauranter i Praha
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Karlín
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Denne perlen ligger litt skjult til uten for hovedgater og der du vanligvis går. Jeg anbefaler på d sterkeste å finne denne resturanten. Det er ikke store plassen og du føler deg velkommen så fort du kommer inn der. D er mye å velge i og kan være lurt å spørre servitøren om råd. Risen kan du fint dele på to personer. Maten smaker fantastisk og er en opplevelse. Merkelig, men denne plassen har d beste vannet du får på flaske. D smaker friskt.
Prisen er heller ikke noe å si på.

Takk, Bård A

Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Indisk restaurant som virkelig anbefales! Betjeningen er hjelpsom og gir gode anbefalinger. Maten er meget velsmakende, og porsjonene er rause.
Et sted vi gjerne kommer tilbake til!

Takk, 396mettes
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

God indisk mat og fortreffelig service, kan virkelig anbefales! Vi spiste til vi nesten rullet ut av restauranten.

Takk, 393ingridl
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Kanskje den beste indiske maten jeg har spist i Europa. Gikk for en klassisk butter chicken som absolutt innfridde, men neste gang vil jeg nok prøve en mindre kjent matrett som kan overraske meg! Kommer tilbake! Prisene er også helt innenfor, og husk å bestille det nydelige nan-brødet om det ikke følger med! Betjeningen er også superhyggelige, og gjør alt for at du skal trives.

Takk, Daniel E
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk indisk restaurant litt utenfor turistområdene. Dette medfører at det er litt distanse å tilbakelegge for å komme frem, men det er absolutt verdt det. Husk å ta med kontanter for å kunne tipse, for det er bra service og veldig behagelig stemning.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, torsteinof

Reisende som så på Indian By Nature I, så også på

Har du vært i Indian By Nature I? Del dine erfaringer!