“En hyggelig plass for en lunsj :-)”
Anmeldelse av John Lennon Pub

John Lennon Pub
Vurdert som nr. 683 av 6 536 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Britisk, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Praha 1 (bysentrum)
Anmeldt 12. desember 2018

Etter å ha vandret rundt i Praha kom vi plutselig over denne lille puben. Det var tid for en lunsj og vi var så heldige å få et bord til 6 personer uten å ha bestilt bord på forhånd. Vi bestilte alle pizza som smakte oss godt. Store porsjoner og et godt utvalg av drikke. Gunstig pris for god kvalitet. Stedet anbefaler til andre og vi kommer sikkert tilbake :-)

Takk, Steinar H

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Bra og fin pub like i nærheten av John Lennon wall. Spillte stort sett Beatles eller lignende musikk. Øl til Ok pris

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Quest791838
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Nostaligist pub. God service av hyggelig personale. Herlig atmosfære. God mat til meget hyggelige priser.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Torito52
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Som Beatles og Lennon fan måtte jeg innom John Lennon Wall og John Lennon Pub. Trivelig atmosfære og etter hvert bra musikk også! En forventer å høre Beatles- og Lennonlåter på denne puben.....

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Moagut1
Anmeldt 27. mars 2017 via mobile enheter

Etter og ha besøkt mange puber i Praha var denne en av de beste. Personalet var meget blide og hyggelige noe som ikke var vanlig på mange av de andre pubene. Meget god mat som kan sammenlignes med mange av pubene i England. Anbefaler å prøve løkringer og cheesburger .

Dato for besøk: mars 2017
Takk, svenntorew

Reisende som så på John Lennon Pub, så også på

Har du vært i John Lennon Pub? Del dine erfaringer!