“Great Food”

George Prime Steak
Vurdert som nr. 103 av 6 535 Restauranter i Praha
Kjøkken: Amerikansk, Steakhouse
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 24. desember 2018

Jeg hadde vært her en gang før men denne gangen var jeg på tur med ungene og jeg ville se hva ungene syntes. (15 og 13 år) Det er en hvit duk resturant men alle kan komme. Det er småbarnsfamilier der, folk i hettegensere og joggebukser ;) og dresskledde folk. En fin atmosfære syntes jeg. Servitøren kommer til borde og presenterer kjøttet dem har for deg. Noe som setter en ekstra spiss på ting. Vi hadde en Bone-Less Rib Eye og en Porterhouse for two begge deler medium rare. Her må du også bestille tilbehør så her kjørte vi på med French Fries, Scalloped Potato au-Grati, Maple Syrup Glazed Organic Carrot, Sautéed Mixed Wild Mushroom, Béarnaise, Black Truffle Butter and Mixed Greens Salad with Lemon Vinaigrett. Alt er mulig å dele for to personer. Så man trenger ikke bestille 1 ting hver. Salaten er kjempestor og passer fint til 3. Dem har en kjempeliste på vin, men kun typer øl MATUŠKA CALIFORNIA PALE AL og PILSNER URQUE. Kanskje litt kjedelig for ølmennesker :) Maten smaker fantastisk. kjøttet smelter og er helt fantastisk god smak. Du får salt og pepper slik at du selv kan krydre ting. Her er det kun smaken av det fantastiske kjøttet som trengs.

Takk, Bård A

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Denne restauranten levde ikke opp til forventningene. Når restauranten er på den øvre delen av prisskalaen, så forventer man også nydelig mat. Maten var ikke noe mer enn gjennomsnittlig.

Takk, 88jennyk
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde vært her før og ønsket å gjenta suksessen. Gode coctails som aperitiff, perfekt biff med deilig vin. En herlig kjærestkveld.

Takk, mariannp2018
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hadde fått anbefalt stedet. Og det levde opp til forventningene. Biffen var perfekt tilberedt, men stor. God vin, god service. Stedet var dyrt, også sammenlignet med andre, gode restauranter. Men absolutt verdt et besøk

2  Takk, 526hildes
Anmeldt 15. september 2018 via mobile enheter

Meget flott restaurant. Kjempe god mat.
Artig at de viser fram kjøttet og forteller hvor det kommer ifra.
Kan virkelig anbefales.

2  Takk, U7036QBroys

Reisende som så på George Prime Steak, så også på

Har du vært i George Prime Steak? Del dine erfaringer!