Gratis avbestilling frem til 29/07
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 197 per natt.

Besparingsvarsel! 18 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 18 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 107 per natt.

Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 171 per natt.

• Svømmebasseng
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 136 per natt.

Agoda.com
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 187 per natt.

The ICON Hotel & Lounge(Praha)
  • Frokost inkludert
GOLF Hotel(Praha)(Mye for pengene!)
Gratis avbestilling frem til 27/07
Hotel UNIC Prague(Praha)
Priceline
  • Frokost inkludert
Fant ingen resultater Prøv å fjerne et filter, endre søket ditt eller for å lese anmeldelser.