2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Trip.comUSD 214
Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Hadde 5 netter sammen med min kone på dette hotellet. Optimal beliggenhet ved det Astronomiske Ur. Svært imøtekommende betjening. Gode anbefalinger på aktiviteter og flott flyplasstransport. Fine rom i gammel stil. Meget god rengjøring. Bra frokost med fantastisk utsikt mot ur og torg.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 859steinarb
KahuPrague, Manager på Grand Hotel Praha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Dear Sir/Madam,

thank you, for your lovely respond to our accommodation. It was our great pleasure to have you stay with us and hopefully we will have the great pleasure to accommodate you with us again, in the near future.

Lenka

Anmeldt 28. november 2016 via mobile enheter

Dette var et hyggelig besøk. Hotellet ligger på torget hvor det berømte klokketårnet befinner seg. Rom med utsikt betyr vel at man har utsikt til torget, Old Town Square. Trivelig hotell med gammel stil. For klokke-iteresserte, tenker da på gulv- og veggur, må dette være et fint sted å overnatte. Hyggelige priser og hyggelig betjening. Ok frokost, og fin bar for de som måtte ønske seg en drink under oppholdet.

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 337kjellb
KahuPrague, Manager på Grand Hotel Praha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2016

Dear Sir/Madam,

thank you, for your respond to our accommodation and I am glad to read, that you have enjoyed your stay with us!

Lenka Kotalikova

Anmeldt 15. april 2016 via mobile enheter

Flott hotell som ligger så sentralt man kan få det! De ansatte var serviceinnstilte og hyggelige, og hjalp oss med det vi trengte. Vi bodde på et deluxe rom med panoramautsikt til den astronomiske klokken, og vi må virkelig anbefale ørepropper hvis dere velger denne typen rom. Det blir veldig mye bråk på grunn av den store folkemassen som samles for å se klokken.
Frokosten var variert og helt grei.

Dato for oppholdet: april 2016
Takk, lilimbo
Anmeldt 29. august 2015 via mobile enheter

Hotell nære alt.
God service,flotte rom med god aircodisen.
Rent og pent,gammel og flott stil.
Behjelpelig personal,enkel frokost men helt ok.
Glimrende utsikt til den astronomiske klokke,yrende liv på torget.
Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Koser
Anmeldt 19. november 2014

Jeg hadde et vennepar som bodde på Grand hotel Praha og ville overraske de med blomster på rommet. Personalet ved hotellet var svært behjelpelige, kommuniserte høflig og raskt og ordnet en flott bukett dagen etter, som avtalt.

Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KimaRog
KahuPrague, Manager på Grand Hotel Praha, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2014

Dear Sir/Madam,

hank you, for your great respond to our accommodaion.
I am very glad o read, that you were happy, wih our services and accommodation provided and we will look forward to have you say wih us again, hopefully in he near future!

Lenka