20 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 02.02.23
travelup.comUSD 79
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, nyoppusset, stilfullt og rent. Veldig god frokost og god mat i restauranten. Kjempegod service, og hyggelige, flinke folk som jobber i lobbybaren og restauranten. Vi hadde fine dager i Praha, og besøker gjerne Grandium Prague igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, danvidarj
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Dear Dan Vidar J,

thank you very much for chosing our hotel as place to spend your holiday in. We are really happy to know you enjyoedy your stay in our hotel and we cant wait to welcome you again.

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell og stort rom, men ble møtt av en svært sterk lukt på rommet (kanskje fra nabobygg som renoveres). Kort vei fra jernbanen, og en liten spasertur fra gamlebyen.

God frokost og hyggelig pianist som underholdt.

Sentralt og greit - anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, RandiL218
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Randi,

thank you very much for your time and writing your review. We are really gald to know you enjyoed your stay in Prague and we really hope to welcome you soon again.

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Flott hotel med sentral beliggenhet, nærme gamlebyen. Flotte rom, hyggelig betjening og flott frokost. Dette hotellet kan anbefales. På hotellet finnes masse opplysninger om ting å gjøre i Praha. Det er tilbud om utflukter og forestillinger og betjeningen er behjelpelig med bestillinger.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, merkvann
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Dear Merkvann,

I would like to thank you for your time and writing your review. We are glad to know you enjyoed your holiday in Prague and we are looking forward to welcome you soon again.

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Jeg er fornøyd med mitt valg av hotellet. Det tar bare 9 minutter å gå til «Powder tower» og gamlebyen.
Hotellet ligger i en rolig gate uten at det går trikk eller buss der og har moderne interiør, lysebrune silke tapet på rommet. Hvite badekåper. Kosmetikk fra L’Occitane. Vi bodde i 3.etasje med vinduet rettet mot bakgård. Det var veldig rolig. Jeg likte frokosten med godt utvalg av pålegg, stekte grønnsaker, desserter. Man kan få et lite glass av fersk presset juice av gulrot og rødbete, hvit vin til frokosten. Det er perfekt å bo der.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Lena_Oslo
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

Dear Lena_Oslo,

thank you for your time and writing your review. We are glad you enjoyed your holiday and we hope to welcome you soon again.

Guest Relaitons

Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Forholdsvis fint hotell. Fin resepsjon, god service og god frokost. Sentral beliggenhet.
Rommet vårt var ny renovert. God seng og veldig rolig. Lite plass til å henge fra seg klær og dårlig utvalg i minibar.
Det som trakk veldig ned var en fæl lukt fra sluk i badekar/dusj, måtte passe på at den var stengt hele tiden. Når vi kom på rommet luktet det overdose av «duftspray».

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Sommerfuglen71
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2017

Dear Guest,

thank you very much for your review and the comment about the smell, I have passed it to the manager and he will make sure to fix this problem. We hope you enjoyed your holiday and we hope to see you soon again.