Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Expedia.comUSD 73
Lol.travelUSD 82
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Bestilte via Hotwire og var i utgangspunkt svært fornøyd. Hotellet er listet under et annet navn på Hotwire! Bør rettes opp.

Kundeservice var bra og jeg følte meg sett.
Prisnivå på hotellrestauranten og baren var litt over snittet! 0,5 l øl koster 80, du får den samme på andre siden av gaten til 50-60!

Frokosten er bra! Basert mye på engelsk frokost, det reklameres med egenprodusert pølse men tviler på dette. Men god var den uansett. Frokosten var i seg selv god! Men savner ferskt brød.

Rommet er enkelt og fint, normal størrelse til litt under. Savnet en god stol å sitte i. De som er på rommet har ikke armlener eller mulighet til å hvile hodet mot ryggen på.

Renhold var Ok.
Badet trenger litt mer vask, og det var såperester i glassene på badet. Ga beskjed med lapp om dette, glassene ble bare satt tilbake uten vask!!!! Og ble ikke byttet inder mitt opphold der!

Kommer gjerne tilbake og er generelt veldig fornøyd

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, bbbbbbbbbbbilly
Nella N, Guest Relations Manager på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear Guest,

Thank you very much for your time and describing the details of your stay. We are glad to know you enjoyed you time in Prague and we are looking forward to your next stay.

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet, nyoppusset, stilfullt og rent. Veldig god frokost og god mat i restauranten. Kjempegod service, og hyggelige, flinke folk som jobber i lobbybaren og restauranten. Vi hadde fine dager i Praha, og besøker gjerne Grandium Prague igjen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, danvidarj
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Dear Dan Vidar J,

thank you very much for chosing our hotel as place to spend your holiday in. We are really happy to know you enjyoedy your stay in our hotel and we cant wait to welcome you again.

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell og stort rom, men ble møtt av en svært sterk lukt på rommet (kanskje fra nabobygg som renoveres). Kort vei fra jernbanen, og en liten spasertur fra gamlebyen.

God frokost og hyggelig pianist som underholdt.

Sentralt og greit - anbefales

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, RandiL218
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Randi,

thank you very much for your time and writing your review. We are really gald to know you enjyoed your stay in Prague and we really hope to welcome you soon again.

Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Flott hotel med sentral beliggenhet, nærme gamlebyen. Flotte rom, hyggelig betjening og flott frokost. Dette hotellet kan anbefales. På hotellet finnes masse opplysninger om ting å gjøre i Praha. Det er tilbud om utflukter og forestillinger og betjeningen er behjelpelig med bestillinger.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, merkvann
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Dear Merkvann,

I would like to thank you for your time and writing your review. We are glad to know you enjyoed your holiday in Prague and we are looking forward to welcome you soon again.

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Jeg er fornøyd med mitt valg av hotellet. Det tar bare 9 minutter å gå til «Powder tower» og gamlebyen.
Hotellet ligger i en rolig gate uten at det går trikk eller buss der og har moderne interiør, lysebrune silke tapet på rommet. Hvite badekåper. Kosmetikk fra L’Occitane. Vi bodde i 3.etasje med vinduet rettet mot bakgård. Det var veldig rolig. Jeg likte frokosten med godt utvalg av pålegg, stekte grønnsaker, desserter. Man kan få et lite glass av fersk presset juice av gulrot og rødbete, hvit vin til frokosten. Det er perfekt å bo der.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Lena_Oslo
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grandium Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

Dear Lena_Oslo,

thank you for your time and writing your review. We are glad you enjoyed your holiday and we hope to welcome you soon again.

Guest Relaitons