TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 15. august 2019 via mobile enheter

Et veldig fint og stort hotell. Hotellrommet hadde grei størrelse. Gode senger og puter. Rent overalt. Hyggelige og serviceinnstilte ansatte på alle plan. God frokost, mye støy i frokostsalen, men kanskje ikke så rart med tanke på antall gjester og stor frokostsal. Sentralt med gåavstand til alle attraksjoner. Ikke langt fra togstasjonen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Stinamarier
GuestRelationService, Manažer komunikace s hosty på Grandior Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2019

Dear Stinamarier,

Thank you for sharing your review following your recent stay at our Grandior Hotel Prague.

We very much appreciate your 5 star review and we are pleased you enjoyed your stay in our hotel. Your review is exactly what we want to see from our guests.

We are looking forward to welcome you back soon!

Anmeldt 1. mai 2019

Hotell akkurat passe unna det pulserende livet i gamlebyem, men allikevel bare 15 min. å gå til attraksjoner. Hotellet hadde bra rom, gode senger og fin frokost.Anbefaler rom mot bakgården. da det er bra trafikk i front.

Romtips: Rom mot bakgård anbefales
Dato for oppholdet: april 2019
Takk, DogOnSnail
GuestRelationService, Manažer komunikace s hosty på Grandior Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2019

Dear DogOnSnail,

First of all I would like to thank you for taking your time to post a review.

It is pleasure to read that you have enjoyed your stay, our easy walking location and breakfast selection.

We look forward to welcoming you back again soon.

Anmeldt 25. februar 2019 via mobile enheter

Jeg og søsteren min bodde her en langhelg i slutten av februar. Utrolig flott hotell 30 minutter med bil fra flyplassen. 6-8 minutter gange fra Old Town Square, så nærme alt egentlig. Enkel in-og utsjekk, hyggelig betjening som hjelper til med hva det måtte være (transport, tips ang byen osv). Rommet var fint og rent. Frokosten helt topp, med flott piano underholdning og god service og mat/drikke. Vi spiste også middag på hotellets restaurant en kveld og det var helt topp! God mat, rolig og hyggelig betjening. Kan alt i alt anbefale dette hotellet på det varmeste!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, stinenyjordet
vaclavstribrny, Generální ředitel på Grandior Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. februar 2019

Dear stinenyjordet,

Thank you for taking your time to share your comment with us.

I am truly delighted to hear you were having a good time during your recent stay with us.

I would like to thank you this way on behalf of our Grandior hotel Prague.

We hope You will stay with us again soon!

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Bodde i 8. etasje på Grandior hotell under vår byferie i Praha. Veldig rent og flott. Store fine rom. Flott frokost og hyggelig betjening. Rolig og stille rom med gode senger. Sol og 24 - 28°c hele tiden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Inge K
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel på Grandior Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2018

Dear Inge K,

I am truly delighted to hear you were having good time during your recent stay with us. It is always nice to see our guest sharing their gratitude on social network like Trip Advisor. I would like to thank you this way on behalf of our hotel.

We hope You will stay with us again soon!

Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold på grandior. Vi fikk velkomstdrink, badekåper og tøfler samt såper osv. Hotellet ligger 10 min fra sentrum og gamlebyen. Spaet var helt fantastisk! Det som trekker ned her er at det er veldig lytt og at dusjen var helt bra. Ellers var det rent og rommet ble ryddet hver eneste dag.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, camillap203
Cluster_GM-Le-Hotels, Generální ředitel på Grandior Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear Camilla P,

I would like to thank for leaving such a lovely feedback here for others to read.

It is a pleasure to read that you had a lovely stay in Prague and in our Grandior Hotel Prague.

Your feedback is very important for us.

We are looking forward to welcome you back soon!