Alternativ Prague Walking Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Palladium Praha på
Anmeldt 25. september 2018

Stort kjøpesenter med både kjente kjedebutikker, spisesteder, toaletter og en stor matbutikk i kjelleren.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, MKHaug
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

Et kjedelig kjøpesenter. Skulle ønske jeg fikk tilbake den dagen jeg brukte der, til å gjøre noe annet. Praha har så mange fine steder å se, det er dumt å kaste bort en dag på et middels kjøpesenter.

Dato for opplevelse: februar 2018
2  Takk, 861karolineb
Anmeldt 6. november 2017 via mobile enheter

Stort kjøpesenter hvor du finner alt du har lyst på. Forelsket meg helt i dette kjøpesenteret. Alle favorittbutikkene samlet under et tak. Fint å dra til når det er kaldt og regner ute.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Fayeus
Anmeldt 14. september 2017 via mobile enheter

Stort og variert senter. Litt vanskelig å finne butikker du leiter etter. Var en god del dyrere merke butikker

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, Espen H
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Palladium er et av de største shoppingsentrene i Praha, med et stort utvalg av de mest vanlige merkebutikkene, men likevel, meget godt utvalg. En etasje stort sett med food Court, også med et bra og variert utvalg.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, JohnAstana