3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
travelup.comUSD 79
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette var tredje gang på Majestic Plaza og vi var veldig fornøyde, igjen!
Hotellet ligger sentralt, men allikevel i et stille strøk med gangavstand til sentrum hvor du finner mange butikker, restauranter osv.
Vi benyttet oss av hotelltransport ved ankomst og avgang, noe som fungerte veldig bra.
Veldig god frokost, rom rent med fantastisk utsikt mot slottet. De ansatte var veldig hyggelige og imøtekommende, og hjalp til med det meste.
Vi følte oss godt ivaretatt som gjester og kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, IvetaS4
MonikaVachovaFOM, Front Office Manager på Majestic Plaza Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Dear IvetaS4,

I greatly appreciate your recent feedback about your experience at Majestic Plaza Hotel.
The biggest compliment we can get is when our guests return several times to our hotel.
It a true pleasure to read that you really like the hotel, the room, the breakfast, the service, location and also our very friendly team!
We sincerely hope that we can welcome you again very soon!

All the best from Prague,

Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Flott hotell med sentral beliggenhet i Praha. God frokost med greit utvalg av mat. Mange ansatte som rydder og ordner.

Hadde rom i femte etasje. Bra størrelse, og egen balkong mot gaten med bord og stoler. Helt grei utsikt siden man kan se over en del av nabobyggene. Rommet var rent og det ble ryddet hver dag. Lenestoler foran TV, skrivepult, stort skap. Senga var god, passe hard.

Var her på konferanse. Ypperlige lokaler, ingen problemer med luft og varme i lokalet selv med 60 personer. Bra servering i pausene med kaffe, kaker og mat. Det ble satt ut nye vannflasker i hver pause.

Så flere barnefamilier på hotellet, så skal vurdere dette hvis jeg drar hit med familien.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, 773andreasr
MonikaVachovaFOM, Front Office Manager på Majestic Plaza Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Dear Andreas R,

thank you for your stay with us and your positive feedback.
Its nice to read you found our location convenient and hotel with its services up to your expectations.
Thank you one more time, we hope you see you soon.

All the best from Prague,

Anmeldt 21. desember 2017 via mobile enheter

Bestilte dette hotellet pga lokasjon og bilder jeg fant fra andre gjester.
Vi oppgraderte til Panorama suite og denne var veldig flott.
Super utsikt over byen.
Super service over hele linjen. Eneste jeg har å utsette er at de ikke fylte opp med Nespresso pods noen av våre 3 dager.
Ellers helt supert

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, WFrode
Michal I, Assistant to Front Office Manager på Majestic Plaza Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. desember 2017

Dear WFrode,

Thank you for reviewing us on Tripadvisor!

It makes me very happy to hear that you enjoyed your stay and I hope we get to welcome you back soon.

Best regards,
Michal Ilkanič
Assistant to Front Office Manager

Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell. Store rom. Grei frokost. Passe avstand til byen. Koselig bar. Kunne Vært litt større barområde. Vanskelig å få bord. Gode senger. Rent og fint. Lite trafikk utfor. Grei pris for oppholdet.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, toby778
MonikaVachovaFOM, Front Office Manager på Majestic Plaza Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2017

Dear toby778,

many thanks for completing a TripAdvisor Review on your recent visit to our hotel.
I am so glad your stay with us was a pleasant experience!
We do hope to have an opportunity welcome you back one day!

Merry Christmas,

Anmeldt 4. oktober 2017

Veldig bra service og hyggelig personale. Store romslige rom og god beliggenhet med gåavstand til det meste.
Møtefasiliteter var bra og Sales & Event manager var veldig hyggelig og service innstilt.
Svært god "Butterfish" til lunsj.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, tomL2251VT
Jan_Hamouz, Manažer på Majestic Plaza Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2017

Dear tomL2251VT,

Thank you for your review and for recommending our hotel here on TripAdvisor.
We are pleased that you have been impressed and satisfied with our friendly team, hotel services and facilities.
Rest assured that your comments have been shared to all and we look forward to welcoming you back in the near future.

Kind regards

Jan Hamouz