“Supervennlig betjening, nydelig mat”
Anmeldelse av K The Two Brothers

K The Two Brothers
Vurdert som nr. 32 av 6 531 Restauranter i Praha
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Kjempegod mat i koselige lokaler. Bestilte bord på forhånd. Fikk maten veldig raskt. Good value. Uvanlig hyggelig og pratsom kelner. Kan anbefales!

Takk, IngridLien

Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Jeg er veldig glad i indisk mat, så jeg gjorde litt research før jeg dro til Praha. Valget ble på denne restauranten og det er jeg glad for! Ble servert raskt og maten var utrolig god. Meget hyggelige kelnere. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Rebekri
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Første stedet i Praha hvor vi møtte ordentlig god service med blide kelnere, nydelig mat og koselig lokale

Lurt å gå innom og sette av bord, var plutselig full restaurant med lang kø utenfor

Takk, sirigreaker
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant. God mat! Hyggelig betjening. Topp service. Anbefales hvis man ønsker god indisk mat.

Takk, thomasfC5787DQ
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og veldig god service
Vil absolutt anbefale denne restauranten et besøk.
Vår kelner for kvelden, Variz, gjorde besøket ekstra hyggelig.
Den ligger kanskje litt utenfor de vanlige besøkene i gamlebyen, men det er verdt turen.
Stort smil fra oss hvertfall

1  Takk, bj_rnpaulss_nnb

Reisende som så på K The Two Brothers, så også på

Har du vært i K The Two Brothers? Del dine erfaringer!