“Koselig og meget god lunsjmat.”
Anmeldelse av Chocafé

Chocafé
Vurdert som nr. 3 av 231 Dessert i Praha
Kjøkken: Kafé
Middagsalternativer: Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 17. januar 2019

Som det meste i Praha så er denne kafeen både billig og rikholdig. Kunne vært litt bedre stoler, men det er vel for at man ikke skal ta opp plass så lenge etter at man er ferdig med å spise.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 506Anne1958
Chocafechocafe, Vlastník på Chocafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei,

takk for en fin og fin anmeldelse.

Vi har en mindre rekonstruksjon foran oss, så vi vil være i stand til å sitte stille litt bedre neste gang :)

Vakker dag

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Veldig koselig og intimt lokale med hyggelige ansatte. Bestilte cappuccino og belgisk vaffel med frisk frukt og belgisk melkesjokolade. Kjempe godt men ALT for mye sjokolade! Den druknet liksom litt i sjokolade, og for skikkelige sjokolade elskere så er det nok en drøm, men for min del ble det i meste laget. Ellers veldig bra sted..anbefales.

Takk, lindamari007

Hei,

tusen takk for din anmeldelse. Dessverre klarte vi ikke å oversette det perfekt, noe som er litt synd på oss, men i alle fall takk igjen.

Chocafé

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Bestilte vaffel med belgisk sjokolade. Litt lite smak i vaffelen, men sjokoladen smakte veldig bra. God kaffe og te i tillegg.

Takk, hkonda

Hei,

takk for din fin anmeldelse :).

Vakker dag

Anmeldt 15. desember 2016 via mobile enheter

Et sted med god sjokolade, særlig den som drikkes! Mye energi, kan fort være fult grunnet plass og populariteten. Super service!
The answer is chocolate, who cares what the question is ;)

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, Anette_Femme
Anmeldt 29. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk god sjokolade. Anbefaler sjokolade med salt. Str er små men man trenger ikke større porsjoner da du får flytende sjokolade! Kjempe god!

Dato for besøk: september 2016
Takk, MiriamV270
Chocoffee, Vlastník på Chocafé, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2016

Thank you for the kind review and we wish you have a nice day

Chocoffee

Reisende som så på Chocafé, så også på

Har du vært i Chocafé? Del dine erfaringer!