“Veldig god pizza ”
Anmeldelse av Pizza & Pasta Factory

Pizza & Pasta Factory
Vurdert som nr. 562 av 6 454 Restauranter i Praha
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Veldig god italiensk mat for rimelig pris. Hvis du er ute etter ekte italiensk pizza og pasta da er dette riktig sted. Prøvd pizza flere andre steder, men her vi spiste den beste italienske maten for konkurranse dyktig pris.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 85milid

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Meget bra pizzarestaurant. Profesjonell betjening. Rask servering og svært god både pizza og øl. Veldig sentral beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, solveigd152
Anmeldt 5. februar 2018 via mobile enheter

De var hyggelige og maten smakte veldig bra. Kommer gjerne hit igjen og vil anbefale dette til andre.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Pauline G
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Vi kom hit ved en tilfeldighet egentlig. Fikk et lite bord. Maten var god og ølet likeså. Rimelig og god mat. Hyggelig betjening. Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Michelle B
Anmeldt 20. desember 2016 via mobile enheter

God mat som vi fikk servert fort, innen 10 minutter. Hyggelige kelnere som var behjelpelige. Gode priser og utvalg. Kan anbefales!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 498marij

Reisende som så på Pizza & Pasta Factory, så også på

Har du vært i Pizza & Pasta Factory? Del dine erfaringer!