“Middag”
Anmeldelse av Bellevue

Bellevue
Vurdert som nr. 11 av 5 706 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Vakker utsikt, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 19 august 2017 via mobile enheter

Middag med et vennepar. Profft, hyggelig og veldig god mat. Mat med vinpakke - fantastisk. Anbefales.

1  Takk, Anne F

Anmeldt 1 august 2017

Hadde den glede og spise middag sammen med min kjæreste på Bellevue Restaurant i Praha. Fikk bord med utsikt over elven, hvor vi ble godt ivaretatt fra første stund. Ble anbefalt en spesial fiskerett som ikke stod på menyen, og det ble en suksess. Fisken var delikat anrettet på tallerken og smaken var overaskende god. Vi fulgte opp med en deilig dessert som var en opplevelse. Flott service og elegante servitører hvor alt bar preg av at dette var en spesiell restaurant. Oppsummert var dette en nydelig og spesiell opplevelse som vi kan anbefale!

1  Takk, osmasen
Anmeldt 4 april 2017 via mobile enheter

Helt perfekt service, personalet vet hvordan de skal behandle kunden, gi akkurat passe oppmerksomhet, perfekt timing, maten var helt super, vinen passet utmerket og selv om man er fullstendig mett så pusher man desserten ned fordi den er så god og prisen er langt fra avskrekkende. Jeg kommer gjerne tilbake. Takk for maten!

Takk, David W
František N, General Manager på Bellevue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7 april 2017

A perfect review! Who could have asked for anything more?!
Thank you for writing such superb comments about your dining experience. I am just so happy that you had such a beautiful experience with us to prompt such a stunning review.
We look forward to your return!
Best regards,

Anmeldt 2 januar 2017 via mobile enheter

Hadde Lunch her en av dagene i Praha. Super mat og hyggelig betjening. Vi har 2 barn på snart 4 år og de fikk tegnesaker av de som jobba der. Var veldig god mat og drikke og ikke minst utsikt mot karlsbroen

1  Takk, Runar K
František N, General Manager på Bellevue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 februar 2017

We are all very pleased you had a good time with us and that we helped keep the kids busy while the adults could enjoy the serene view and good food!
Thank you very much for your positive feedback and we sincerely hope we see you soon.
Best regards,

Anmeldt 31 oktober 2016 via mobile enheter

Feiret 50 års dag til en venninne her. Vi hadde fått et rom for oss aleine og det var lurt, for vi sang, holdt tale og bråkte en god del mer enn det som er vanlig på denne restauranten
Kan virkelig anbefale denne restaurant for ypperlig mat, vin og service.

1  Takk, Randy Sofia J
franknovak12, General Manager på Bellevue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 november 2016

Hehe :) How great! So glad we provided you a private room too! So you could sing and shout and dance and celebrate in style!

Thank you very much for your comments! Come back again and celebrate with us again!

Har du vært i Bellevue? Del dine erfaringer!