“En topp kveld”
Anmeldelse av Bellevue - STENGT

Bellevue
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk kveld fikk vi i rolige, høyverdige og historiske lokaler med nydelig mat (5 retter) og en meget vennlig og god service. Da vi var ferdige spurte de om vi trengte taxi, og dette ordnet de mens vi bare kunne sitte ved bordet mens vi ventet. Når taxi’n var der, stod sjåføren og ventet på oss med paraplyen klar. Takk!!!

Takk, Haveir

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restaurant, og mailet til restaurant for å booke romantisk bord ute på terrassen.
Ble møtt av svært trivelig personale som viste oss til perfekt bord på terrassen med utsikt mot slottet og karlsbroen.
Alt ved restauranten var høy standard og gjennomført til fingerspissen.
Trivelig og dyktige kelnere, fortalte om mat og viner.
Spiste 3-retter med anbefalt vin til. Alle rettene var helt nydelige, og vinen likeså.
Prismessig i det øvre sjiktet, men når alt er så gjennomført og maten helt fantastisk så er det helt innafor!
Anbefales på det sterkeste. Book bord!

Takk, 83helenek
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde vært gift i 10 år den dagen vi hadde feiringen vår her. Og det var absolutt den rette plassen for å ha en romantisk middag. Det var nytelse fra start til slutt. Vi fikk også en kjempelekker overraskelse av restauranten. Må besøkes.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Veronica B
Anmeldt 8. juli 2018

Nydelig måltid med tilhørende viner som passet utmerket til hver rett. Kelnerene var til stede hele tiden, men så diskre at det ble knapt lagt merke til. Denne plassen kan trygt anbefales til ett måltid utenom det vanlige.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, b0erre
Anmeldt 19. mars 2018

Restauranten har fin utsikt mot Karlsbroen og Slottet. Et nydelig skue både på dagtid og om kvelden.

Våre forretter, kamskjell og geitost var pent anrettet og hadde gode smaker.

Denne kvelden hadde Skrei (torsk) på menyen og denne var akkurat passe stekt. Sellerirot pure som tilbehør var spennende og svært godt,

Deilige og spennedne mellomretter. Valrhrona chocolate sphere som desset er et godt valg.

Godt utvalg av viner. Velg gjerne Barbera Camp fra Coppo til fisk

Dato for besøk: mars 2018
Takk, KJ919

Reisende som så på Bellevue, så også på