“Nydelig mat i Praha”
Anmeldelse av Bellevue

Bellevue
Vurdert som nr. 21 av 6 210 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Vakker utsikt, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 10. desember 2018

Ble anbefalt Bellevue og sendte epost med bordbestilling en uke før besøket.
Flott beliggenhet med utsikt mot Karlsbroen og Borgen.
Vi fikk hyggelig bord og et glass champagne og bestemte oss for en smaksmeny med vinpakke. Først en nydelig suppe på brokkkoli, så biff tartar etterfulgt av nydelig kamskjell Fiskeretten var sjøabbor så var det kalv. Så var det dessert og først kom en rett av gresskar og frukt omhyllet av frostrøyk av nitrogen før det ble sjokolade.
Meget god mat og proff servering. Bra pris i forhold til kvalitet - anbefales absolutt !

Takk, Helge S

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet med utsikt mot Karlsbroen og Borgen i Praha. En av de beste resturantene, ypperlig service og nydelig mat, men også priser godt over gjennomsnittet. Kombiner gjerne med et besøk på Hemingway bar rett i nærheten.

Takk, toreh324
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

En fantastisk kveld fikk vi i rolige, høyverdige og historiske lokaler med nydelig mat (5 retter) og en meget vennlig og god service. Da vi var ferdige spurte de om vi trengte taxi, og dette ordnet de mens vi bare kunne sitte ved bordet mens vi ventet. Når taxi’n var der, stod sjåføren og ventet på oss med paraplyen klar. Takk!!!

Takk, Haveir
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt denne restaurant, og mailet til restaurant for å booke romantisk bord ute på terrassen.
Ble møtt av svært trivelig personale som viste oss til perfekt bord på terrassen med utsikt mot slottet og karlsbroen.
Alt ved restauranten var høy standard og gjennomført til fingerspissen.
Trivelig og dyktige kelnere, fortalte om mat og viner.
Spiste 3-retter med anbefalt vin til. Alle rettene var helt nydelige, og vinen likeså.
Prismessig i det øvre sjiktet, men når alt er så gjennomført og maten helt fantastisk så er det helt innafor!
Anbefales på det sterkeste. Book bord!

Takk, 83helenek
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde vært gift i 10 år den dagen vi hadde feiringen vår her. Og det var absolutt den rette plassen for å ha en romantisk middag. Det var nytelse fra start til slutt. Vi fikk også en kjempelekker overraskelse av restauranten. Må besøkes.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Veronica B

Reisende som så på Bellevue, så også på

Har du vært i Bellevue? Del dine erfaringer!