“Fantastisk!”

Vurdert som nr. 46 av 6 205 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Meget bra opplevelse med kunnskapsrike servitører. Vi valgte 6 retter med vinpakke, men med flere overraskelser fra kjøkkenet ble det vel bortimot 10 retter. Alt var veldig smakfullt og lekkert presentert.
Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, wiggob696

Anmeldt 18. september 2018

Dette er vår andre gang på Alcron. Og vi ble overrasket over smaksmeny denne gangen som på mange måter hadde kjøtt som grunnprofil.Men smaksnivået var helt himmelsk, tanken om at nå blir det mange tunge smaker, utfordret fordommene våre. Helt fantastisk teksturer i hver rett, og og god balansemellom det syrlige og søte . Super vinmeny med en god Sommelier som introduserte en veldig god Moravisk Pinot gris til gresskarsuppen.( dette er vin du ikke for i Norge) Personalet er helt fantastisk, her vinner de den store konkurransen mot sine konkurrenter i dette segmentet. Vi setter veldig pris på den intimiteten restauranten med sine 7 bord gir,
det oppleves ikke klaustrofobisk, men veldig godt og vennlig, slik at maten for det hovedfokuset som den fortjener. Vi kommer tilbake neste år.

Takk, ninabli
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og vinopplevelse. Kan absolutt anbefales. Marinert laks er ein smaksopplevelse som må oppleves

Dato for besøk: april 2018
Takk, 652stianf
Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Liten intim restaurant med flott atmosfære og kunnskapsrike kellnere. Vi tok smaks menyen på 6 retter med vin. Det var rikelig med både mat og drikke. Er du interessert i mat er denne absolutt verdt et besøk viss du er villig til å betale litt ekstra.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 293larsj
Anmeldt 18. desember 2017 via mobile enheter

Fantastisk!

Nydelig mat og vin!

Veldig profesjonell sommelier som valgte ut nydelige viner til maten.

Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Sommerfuglen71

Reisende som så på Restaurant Alcron, så også på

Har du vært i Restaurant Alcron? Del dine erfaringer!