“Fantastisk”

Vurdert som nr. 94 av 6 533 Restauranter i Praha
Kjøkken: Sushi, Europeisk, Japansk, Koreansk, Tsjekkisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Jeg har har vært i Praha over 70 ganger på reise. Og prøver alltid å få tid til å gå innom Yami hver gang.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, pokerguden

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Et hyggelig lite sted med veldig god sushi. Jeg bestilte to maki fordi jeg «ikke var så sulten». Fikk servert to gigantiske maki som var mer enn nok for en (sulten) person. Prisen er akseptabel, men ikke superbillig. Et godt måltid som oppsummert gjorde at jeg fikk lyst til å besøke Yami igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 723petterw
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, god sushi og rolig lokale. Populært, så det lønner seg å reservere bord både til lunsj og til middag. Vi var her to ganger under vårt opphold. Man får også mye sushi for pengene.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, marteguroa
Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Fersk og god sushi. Anbefaler dette stedet på det sterkeste! Litt dyrt, men det er høy kvalitet på det du får.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 151katrineh
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Helt topp sushi og en suveren service. I tillegg til god tsjekkisk Merlotvin med mye i glasset ble dette en flott avslutning på kvelden.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Odd Bjarne M

Reisende som så på Yami Sushi House, så også på

Har du vært i Yami Sushi House? Del dine erfaringer!