“Mexikansk :-)”

Cantina
Vurdert som nr. 229 av 6 207 Restauranter i Praha
Kjøkken: Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Praha 1 (bysentrum)
Anmeldt 12. desember 2018

Denne mexikanske restauranten har jeg skrevet positivt om tidligere og jeg gjør det gjerne igjen. En omfattende og innholdsrik mexikansk meny. Maten er meget god med meget store porsjoner til lave priser. Her får du alt du ønsker deg av drikkevarer. Dette stedet er populært og det bør bestilles bord på forhånd. Særlig på grupper med 6 personer som vi var. Anbefales til dere som ønsker god mexikansk mat. :-)

Takk, Steinar H

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Dette var virkelig en god opplevelse. Vi startet med nachos til forrett, en ganske stor porsjon som ville mettet én person. Hovedrettene vi fikk var kjempegode, spesielt guacamolen smakte veldig godt. De er flinke på og lage cocktails og det er god stemning i lokalet. I hvert fall den kvelden vi var der. Anbefales til alle som liker meksikansk. Skal du ha deg sterkt må du si i fra for det er det ikke i forveien.

Takk, AuroraAJ
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Nesten fullt når vi ankom 1230.
Gode drinker og nachos til forrett og Quesedilla og Taco til hovedrett.
Store gode og veldig smaksrike porsjoner.
Perfekt styrke , kan fint sprites opp om du liker det sterkere.
Behagelig stemning og kult lokale.
Anbefales

Takk, pettit81
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Veldig bra meksikansk mat, hyggelige lokaler og ok priser. Virkelig vært et besøk om du er i Praha :)

3  Takk, Paal_NOR
Anmeldt 13. mai 2018

Var på denne restauranten og spiste typiske meksikanske retter som Fajitas, Taco og Burrito. Velsmakende kraftige smaker som kjennetegner matretter fra Mexico. Restauranten er spesialisert for å gi den den rette meksikanske matopplevelsen. Et solid utvalg av drikkevarer har de selvfølgelig. Må være forberedt på at dette stedet er fullt på visse tidspunkter Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Steinar H

Har du vært i Cantina? Del dine erfaringer!